{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

harddisk skifte... {{forumTopicSubject}}

hej har et mega problem.. sad her den anden dag og skulle hente nogle ting og så har jeg fået fyldt mit c drev ud ... hvordan skifter jeg sådan så den automatisk gemmer ting på et andet drev.. fx hvis jeg vil installere et spil så ligger den spillet over på den anden harddisk istedet for du skal vælge nyt browser... pleas hjælp det er et stort problem for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  harddisk skifte...
  • #2   31. jan 2010 Din PC vil altid vælge den partition dit OS er installeret på, som standard. Men som Kim skriver, skan du altid under installationen vælge en anden lokation.
    Det er efter min erfaring skidt at begynde at installere programmer på andre partitioner / HDD. Hold dig til c:, hvis der ikke er plads der, så skab plads eller køb en større harddisk.
    Det er meget nemmere at styre sine programmer og spil når de ligger samme sted, plus du kan formatere dit C: engang i mellem uden det berøre dine data som er gemt på andre partitioner / HDD.

• #3   31. jan 2010 ... jamen det er en bærbar... mit c drev har 111 gb og så har jeg et d drev på 256 gb og et e drev på 120 gb.. ville gerne have flyttet mine ( program files ) over på mit d drev.. så skrev en fyr her inde fra jeg bare skulle trykke klip og så sæt ind på den anden harddisk.. ´der gik lort i alle mine filer og nu ved jeg ikk rigtigt hva jeg skal gøre smiley

• #4   31. jan 2010 jamen for sa... da.. du må jo heller ikke bare flytte installerede filer.. så går der ged i det.. flyt de filer tilbage igen, så virker de igen..
    og så frem over, installer andre ting, på de andre partitioner. .

• #5   31. jan 2010 hmm.. jamen. det er ikk så nemt som det lyder.. for har kommet til at lave to mapper hvios man kan sige det sådan.. for nogle af filerne kunne ikk flyttes.. dvs at jeg skal flytte ting ind i deres oprindelige mapper igen 100 %

Kommentér på:
harddisk skifte...

Annonce