{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

OMG! Hvad sker der for ham !?? {{forumTopicSubject}}

Puha jeg sys godt nok det er forfærdeligt og blive slået ihjel af sin egen far =O

Hva sker der i hovedet på sådan en mand ??!!

Pigen her er hende pigen, hvis far kvalte og stak både hende og hendes bror ihjel !

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=61469

Jeg havde myrdet manden, hvis jeg havde været mor til de to små børn!
Det er simpelthen uhyggeligt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG! Hvad sker der for ham !??
  • #1   30. jan 2010 sådan et svin skulle kraftedme pines man !

• #2   30. jan 2010 han skulle røv pules og tortureres hverdag i det lortefængsel ! !
    (stavefejlene er på min regning)

• #3   30. jan 2010 stakkels tøs, hun nåede ikke engang at se hvor smukt et sted verden kan være, faren burde idømmes dødsstraf

• #4   30. jan 2010 Hans J - .. fordi når du ikke kender dem, er det okay at slå dem ihjel ..

• #5   30. jan 2010 Du er helt fuckt Hans.. jeg vil æde min gamle hat på at du sidder ene og forladt i et skod hus i Jylland, og tjecker nettet efter en import side med piger fra østen.. sådan en som dig er simpelthen nød til at finde en der ikke snakker samme sprog som dig..

• #6   30. jan 2010 Hans...
    Håber du får samme tur som faren!

• #7   30. jan 2010 Hans j:

jeg tænkte bare det måske ville for nogle være rart og få ansigt på. Og hvis man havde lyst skrive en hilsen til hende for at respektere og ære hende og hendes bror...

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #8   30. jan 2010 hans J
    Så fik du lige lidt opmærksomhed, så kan du godt smutte i seng.

Det er sgu trist, og så når det er uskyldige børn, den mand skulle tæskes ihjel, og smides på lossepladsen.

• #9   30. jan 2010 Slettet bruger:

Som jeg har skrevet ovenfor...

• #11   30. jan 2010 Holder med Hans her.. Nogle af jer er sku for langt ude, bare fordi man er en smule kritisk overfor sådanne emner, så kan man også lige pines til døde, sammen med evt. gerningsmand... I ER TIL GRIN AT HØRE PÅ !

• #12   30. jan 2010 nogen der kan give noget mere info om det her?

• #13   30. jan 2010 Wow. nogen der vec hvorfor?

• #14   30. jan 2010 Et tragisk eksempel på, hvordan mennesker kan reagere, når de pludselig bliver "skubbet ud over kanten", og mister det sidste i livet...
    Først mordet på hende kvinden fra kommunen og nu dette. Men det bliver nok ik de sidste "mord" finanskrisen mm bringer med sig desværre...

• #15   30. jan 2010 Men lidt usmageligt, at nogen herinde linker til pigen!
    Lad nu forhelved moderen eller familien afgøre, og hun skal dø som offentlig person eller blot et navn.

Det er sku mangel på respekt for en afdød!

• #16   30. jan 2010 Frk. Evigsprød .
    Gider ik lige at blande mig i din og Hans biatchfight, men en sag som denne er sjældent simpel, og der er ofte både følelser, livsværdier, livsvilje og økonomi indblandet.

Faktisk er mord på egne børn en naturlig reaktion fra mennesker, hvis de mester det sidste at leve for. Eller i hvertfald det, som personen mener er det sidste at leve for.

Så at skabe en lynch stemning omkring noget, som er en kompliceret men desværre naturlig reaktion, som forårsages af en person, som sjældent kan styre sig selv pga følelsesmæssige problemer, er vel ik fair?
    Manden har gjort noget slemt, men spørgsmålet burde vel mere være hvorfor, og hvordan kunne det komme så langt ud?

• #17   30. jan 2010 Natascha F: Er du sikker? Eller er det bare noget medierne har sagt?

Mr Bing <-> Søg, søg BingO ! : Så sandt som sagt..

hans J: Det gør jeg vel, men bland mig venligst udenom jeres fight.

• #19   30. jan 2010 Dennis D:

jeg elsker din point :ét barn dør i Danmark, det er en skrækkelig katastrofe, 10.000 børn dør i Afrika, det er bare gode nyheder..."

Men jeg er skam enig med dig i det du siger.

• #20   30. jan 2010 Frk. Evigsprød .
    Enig og når nu EB for engangs skyld holder en reel etik, med ik at udhænge uskyldige eller andet, så er det sku rimelig usmageligt, at folk herinde tager skridtet, og sørger for at bringe de afdøde frem. Altså hvor er forskellen på, om EB hænger folk ud eller private gør det samme på et rimlig besøgt forum?
    Og ja det er vel både og heldigt, at han ik døde ved sit selvmordsforsøg, men når manden engang kommer bare en smule tilbage på sporet, så vil denne tragedie sikkert medføre et nyt selvmordsforsøg. INGEN mennesker vil i en normal psykisk baance kunne leve med sådan en handling.

Og biatch du bare videre med Hans ;D

• #22   30. jan 2010 Hvornår var det det skete??
    Der står hun sidst var på d. 27. i denne måned kl 20.00...
    Så var hun på få dage/kort tid før hun blev murdet.
    Hvor er det underligt. Jeg kan simpelthen ikke fatte døden.
    At man bare pludselig er væk.
    Et mennesker den ene dag, en person.. Et liv. Med indhold..
    Og dagen efter vågner familie og veninder op til, at hun ikke er
    der mere. Væk.. Bare væk.. Og ingen ved hvorhen.
    Det er simpelthen så underligt, at jeg bare kan hyle over ikke,
    at kunne forstå det. Gud, hvor jeg håber det gik hurtigt, så de ikke
    mærkede det!

• #23   30. jan 2010 Dennis D
    Dit Afrikas eksempel rammer helt ved siden af!!! Din pointe bliver klam og udstråler du ingen indsigt har i, hva det er du taler om.
    Afrika er igennem en industrialiserings process, hvor samfundet mm ændre sig. Folk ændre holdning og mange ting bliver vendt op og ned. Og det er igennem sådan en proces, at et lands levedygtighed, kommer til udtryk, og hvor ordet ansvar pludselig er en del af samfundet.
    Hvis et land ik kommer igennem denne process, så kan du pumpe 100.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 (sæt selv alle de nuller du vil på tallet) US $ ind i det, og det eneste resultat du vil få, er at de en dag indser, at hva der kommer let går let, og det vil de sige når kassen er TOM!
    Idag fødes børn med det formål, at sikre sin egen overlevelse, når man bliver ældre. Så for hvert barn du redder i Afrika, bliver der meget groft sagt, blot 5-10 nye munde at mætte!
    Sådan har det også været i DK, USA mm, og med tiden vil det ændres i Afrika, ligesom det er sket i resten af verden.

Så hvis du ik magter at sammenligne to ting, som har bare en fælles nævner, og hvor der er en pointe, som bare er lidt sober, så er det sku bedre at holde sin mund!

• #24   30. jan 2010 DetDet
    Fortår godt han ¨går efter dit udseende, når dine billeder tydeligt viser dig, som den du er ;D

• #25   30. jan 2010 "Vi har også støttet meget op om Haiti - efter min mening." Ja, sig det til skat.

• #26   30. jan 2010 Yellow Ranger .
    Hva har Skat med det at gøre?

• #29   30. jan 2010 Mr Bing <-> Søg, søg BingO ! : Off topic jeg lige måtte ud med..

• #30   30. jan 2010 Dennis D
    Jamen hvis din pointe slet ik holder vand, hva skal vi så bruge den til?
    Nu du tydeligtvis er så klog, hvordan redder man så de 10.000 omtalte børn i Afrika? Du må vel have svaret, siden du bruger dem som pointe i en grusom sags tjeneste!

• #32   30. jan 2010 Dennis D
    Du lyder helt sikkert som jordens redder, og meget klog!
    Men hvis du virkelig selv, vil leve som dem i Afrika, så før da den der vision ud i livet, hvis altså andre end dig tror på den.

Og når du bruger et eksempel, så må du vel også kunne forsvare pointen, uden at føle dig tøsse fornærmet eller trådt over tæerne.
    Men vi kan vist alle læse, at du skrev om noget, som du reelt intet vidste om, og blev fanget i det... Det er dumt at prøve at lyde klog, når man ik kender det emne man diskutere...

• #34   30. jan 2010 Dennis D
    Lad os bare indse, at det var en klam pointe fra en anden person, som ik engang magtede at forsvare den, som fik kørt det ud på et sidespor...

• #35   30. jan 2010 Det er da skrækkeligt... tænk på moderen smiley

om moderen og faderen skulle skilles, det er da nok det mest egoistiske et menneske nogen sinde kan gøre!

• #39   31. jan 2010 Frk. Evigsprød .
    Så skal du se nogle beskeder jeg får fra "kloge" Dennis...
    Giv ham hans 15 minutes of fame, så vi slipper for flere stupide udtalelser!

• #40   31. jan 2010 DetDet
    Ja i privaten og de er endnu værre end det her!!!

• #41   31. jan 2010 DetDet
    Ja det er på grænsen til dyreplageri!

Kommentér på:
OMG! Hvad sker der for ham !??

Annonce