{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

40 år's fødselsdags gave. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på BB.

Jeg står i den svære situastion at jeg skal give en gave til min svigerfar som fylder 40 år til marts.
det som gør det ufatteligt svært er, at manden har ALT, og jeg mener virkelig ALT, hvad han behøver.
alle andre fra familien giver ham gavekort så han kan købe fiskegrej, da han er stor lystfisker.

han bruger ikke rigtigt parfume, og går ikke med smykker, og man vil jo gerne give ham noget som betyder noget, og som har får brug for.
men spørgsmålet er jo så bare hvad ?

vi har imellem 500 og 1000 kr. at gøre godt med.

HJÆLP smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  40 år's fødselsdags gave.
  • #1   28. jan 2010 http://www.gadgets.dk/


    derinde er der mange sjove ting man kan købe..:)


  • #2   28. jan 2010 Nis. L

    Jeg fik ikke skrevet at irrelevante svar og beskeder byttes med en frysning smiley
    det er iøvrigt ikke kun fra mig, med også fra min kæreste af.
    så jo, det må gerne være noget som betyder noget


  • #3   28. jan 2010 Altså nu har jeg ikke så meget styr på det der med fiskeri, men kunne man ikke give ham sårn en form for års-kort til en fiskesø eller en fisketur med båd??

  • #4   28. jan 2010 Nis L. hvis du intet fornuftigt har at bidrage med, så vær venlig at ungå at kommentere..

    Miss L. det var måske en ide', det vil jeg da lige prøve at undersøge smiley
    ellers andre som har nogle ideer' ?


  • #5   28. jan 2010 Tag en snak med ham om hans fiskeri - hvad er det for en slags han dyrker mest ? Der findes rigtig mange "gadgets" til lystfiskere. Hvis han tager ud i båd kan man f.eks. få en elektronisk ting, der viser, hvor der er fisk.

    Hvis han kystfisker kan man få en glidering man kan sidde i så man kommer lidt ud fra kysten. Det er en slags kæmpe badering med sæde i.
    Våddragt er godt tilbehør til den slags fiskeri

    Frit ham lidt ud hvad hans fiskeri angår - og så se om ikke I kan fange en idé der..


Kommentér på:
40 år's fødselsdags gave.

Annonce