{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

ll .
ll .
Tilmeldt:
17. jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245

selvmords opgave?? {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal skrive stil om selvmord. og for mig angår det hvis man spiser piller for at dø, men kan man godt bar såen spise en masse panodiler og så dø og hvor mange for tror ikk på det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  selvmords opgave??
  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #2   24. jan 2010 hvis man spiste en hel bøtte hvordan mærker man så det??

  • #3   24. jan 2010 Hvad mener du med "hvor mange tror ikke på det?" Det er jo en kendsgerning, at man kan begå selvmord ved at tage for meget smertestillende medicin. Man før bare først efter 2-3 dage, fordi leveren ikke kan nå at nedbryde det hele lige med det samme, men så har man tilgengæld sindssyg store smerter, indtil man får leversvigt og dør.

  • #4   24. jan 2010 hmm .
    Hvordan tror du? Man mærker nok ik det store når man dør den vej...
    Er det mon det rette emne du har valgt, at skrive stil om?


  • #5   24. jan 2010 Lad mig gætte.. du vil gerne dø nu, fordi din kæreste er mærkelig og du ikke tror at hun elsker dig mere og bare ignorerer dig smiley
    Som der stod i dit andet indlæg for 30 min siden smiley


  • #6   24. jan 2010 epic !

    først laver du et emne om det går dårligt med din kæreste og bagefter et om selvmord, hmm smiley


  • #7   24. jan 2010 Mathias - lige min pointe smiley

  • #8   24. jan 2010 Åh Gud du er 15år kom videre vis det er begrund af kærstesorger..
    Du sku for ung til at allerede at have mødt din eneste ene


  • #9   24. jan 2010 er der ikke "brækmiddel" i panodil. Så man ikke kan tage en overdosis. Mener jeg bestemt der er kommet. Da det er håndkøbs medicin

  • #10   24. jan 2010 pernille u
    "Selvom kniven er den hurtige løsning, men det kræver også "nosser".."

    den sætning burde aldrig være blevet ytret, da det og gøre selvmord netop er noget man gør hvis man for længst har tabt sine nosser !


  • #12   24. jan 2010 det værste ved dem der tager piller er, at de ofte fortryder nogle dage efter de har taget alle pillerne, når de ligger på hospitalet og familien er der og de føler at folk elsker dem og sætter pris på dem, men der er det bare for sent, deres lever er ved at dø, og de dør bare langsomt, så kan de ligge der og græde mens famlien går ned over at se deres datter ligge og dø.

    Jeg kan ikke huske hvor lang tid efter man kan nå at redde det med aktivt kul og is, men efter det tidspunkt er man fucked, uden en levertransplantation.


  • #13   24. jan 2010 Griner sq hvis i lige har guidet ham til selvmord ;D

  • #14   24. jan 2010 Ja, men nu spørger han jo efter om det gør ondt osv. (:

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #16   24. jan 2010 hehe ja det lyder mærkelig med mit andet emne men nej det har ikk noget med det og gør det er fordi vi snart skal have fundet et emne til projekt uge så prøver mig lidt frem:D

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #17   24. jan 2010 ved sq ikk hvad man kalder det bar noget man skulle vælge:d

Kommentér på:
selvmords opgave??

Annonce