{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vits..
  • #1   21. jan 2010 2 kvinder står og venter på, da den så kommer går den første ind og spørger lidt smart hvad det koster at køre med denne "skralde vogn" hvorefter at bus chaufføren svare frisk, ja, vi plejer at tage 18 kr. pr sæk..

• #2   21. jan 2010 2 kvinder står og venter på bussen, da den så kommer går den første ind og spørger lidt smart hvad det koster at køre med denne "skralde vogn" hvorefter at bus chaufføren svare frisk, ja, vi plejer at tage 18 kr. pr sæk..

• #3   21. jan 2010 Er det butikstyveri at voldtage en luder?

• #4   21. jan 2010 Ha ha... Så steg humøret lige smiley

• #5   21. jan 2010 træ
    haha.. kun dig der har sådan en humor smiley hehe

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #6   21. jan 2010 Et ægtepar kommer ind til en muslims læge, for at få taget en blodprøve. Lægen afkryder "homoseksuel" på skemaet, hvilket manden protesterer over, da han bestemt ikke er bøsse. Lægen spørger så: "Jamen er du ikke gift med ham der?" imens han peger på konen. Manden svarer surt: "Jo, men det er sgu' da en kvinde og ikke en mand!". Lægen svarer så: "Undskyld, det kunne jeg ikke se, når ikke hun bærer burka!"

Dét gas! smiley

• #7   21. jan 2010 En mus og en en elefant der er hemmelige kærester, er ude på en romantisk gå tur, da der pludselig kommer nogle af elefantens venner. "skynd dig" siger elefanten til musen "kravl op og gem dig i mit røvhul". Da elefantens venner er gået kommer musen ud igen og kæresteparret fortsætter deres gå tur. Lidt efter begynder musen at græde "hvad er der galt?" spørger elefanten og musen siger snøftende "Nu kommer der nogen af mine venner!"... smiley

• #8   21. jan 2010 stakkels lille musse numse smiley HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• #9   21. jan 2010 En pige handler ind i et supermarked, hun kommer op til kassen og begynder at lægge varerne op på kassebåndet. Hun lægger én pakke toastbrød, én dåse flåede tomater, én agurk, én indisk karry ret, én ltr mælk op på kassebåndet. Kassemanden kigger op på hende og smiler mens han siger: "Nåh der er nok én der single, hva?"... Pigen griner og siger: "HiHi hvordan kunne du gætte det?" Kassemanden: "Fordi du er så PISSE grim"

• #10   21. jan 2010 Merete S: Griner rigtig højt og lææænge.... Den var mega go smiley

• #11   21. jan 2010

En flot blondine er ude og køre en tur, da hun ud på aften opdager at hun er faret vild.
    Hun bliver derfor nødsaget til at sove ude i det fri. Men… Midt i nattens mørke, ser hun lys i et hus! Hun går hen til huset, og blondinen banker pænt på døren…

(Bank-bank-bank.)
    (Døren bliver åbnet.)

“Ja, hvad er der,” spørger en lille fed bonde med stort skæg.

“Jeg er desværre faret vild, forklarede blondinen. Så er det muligt, at jeg kunne låne en seng?”

“Ja,” svarede bonden, “på en betingelse. Jeg har 2 sønner på 20 og 21 år, og de er begge jomfruer. Jeg vil ikke have, at de lærer om den slags ukristeligheder, så hvis du lover at holde fingrene for dig selv… Så kan du sove her.”

Det skal jeg nok svarede blondinen.

Men natten var lang og den søde kløe viste sig snart. Hun måtte simpelthen i gang med de 2 sønner. Hun listede derfor ind til dem, hvor hun blotter sig totalt, imens hun hvisker hæst “ta’ mig!”

De to sønner aner ikke deres levende råd. Hun var derfor nød til at forklare dem, hvordan man gjorde det… For en sikkerheds skyld fik de hver et kondom på. Hun forklarede dem, at det var for at undgå, at hun blev gravid.

Dagen efter kørte blondinen af sted i sin bil og årene gik…

30 år senere:
    I huset sidder de 2 sønner og taler…
    Søn 1: “Kan du huske den dejlige blondine?”
    Søn 2: “Ja! Hvad med hende?”
    Søn 1: “Er du egentlig ikke ligeglad med, at hun bliver gravid?”
    Søn 2: “Jooo, hvorfor spørger du?”
    Søn 1: “Jooo, for hvis du er ligeglad, og jeg er ligeglad… Skal vi så ikke bare tage de her skide kondomer af?”

• #12   21. jan 2010 hvad er ligeheden mellem et par nossere og jehovas vidner

de kan begge banke så hårdt de vil, men de kommer kun til måtten! smiley

• #16   21. jan 2010 michelle v
    hahaha.. den var god den sidste.. den anden var jo ond smiley

• #17   21. jan 2010 Hva er ligheden på kvinder og hunde.....????????

De savler begge når de får en pølse..;)

hva er ligheden mellem kvinder og tallerkerner.....????

De kan begge knaldes..:D

• #19   21. jan 2010 michelle
    man slår ikke på piger/kvinder, kun kællinger smiley haha..

• #21   21. jan 2010 smiley

Kommentér på:
Vits..

Annonce