841 visninger
|
Oprettet:
hvad er det for en verden i lever i {{forumTopicSubject}}
når man ser dette ville man ønste personen fik samme tur
http://www.facebook.com/?ref=logo#/group.php?gid=290682094950
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 135 Svar: 629
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
Andet kan han ikk være..
Syntes det er dybt godnat at man kan få sig selv til at smide den ud over en bro og bare lade den ligge..
Stakkels hund..
ARGH kan mærke det koger i hele kroppen lige nu..
Er blevet medlem..
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
jul 2007
Følger: 50 Følgere: 47 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 1.716
han skulle da bare smides ud over samme bro og have bollerne bundet fast til gelænderet på broen..
gik nok lige over stregen der..
aug 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 154
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 28
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
Næh siger bare at sådan noget kan ikke stoppes.
Idioter findes over alt.
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.420
Og nej jeg hader ikke hunde. Der bliver bare hvis for meget repekts til dyret, bare fordi den tilpasser sig godt til mennesker. Det er jo stadigvæk et dyr, som f.eks en pindsvin, hare eller en and.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 334
helt enig. man skal passe på med at sidestille dyr med mennesker.
hvad bliver det næste? uagtsomt manddrab for at kører en harer over i sin bil??
dec 2008
jeg lader det være op til domstolene og udmåle straf, det er nu og da dem der er eksperter på området.
jeg mener bare ikke du kan sidestille dyr med mennesker, ligemeget hvor meget folkedomstolen mener man kan,
men hensyn til eksemplet med haren der bliver kørt ned af en bil, er det sagen fuldstændig underordnet om det er med overlæg eller ej, du kan ikke skrue loven sådan sammen, det er enten eller. det er sort og hvid når det er lov tekst.
en lastbilchauffør som kører en cyklist over, om det er med overlæg eller ej, vil blive sigtet for uagtsom manddrab.
så hvis du siddestiller dyr med mennesker. kan du lige præcis bruge det argument med haren.
jul 2007
der er jo også forskel på om det er en hare eller en hund man køre over..
dec 2008
er du helt sikker på det ikke bare er en urban legend??
indtil der er en der finder en paragraf, tror jeg ikke på det.
Claus F
jeg retter ind til højre. du har ret. med hensyn til uagtsom, og overlagt drabt.
virkeligheden er dog at i færdselsulykker bliver det stort set altid uagtsom manddrab.
der var en sag for nogle år siden om en varevogn på amager som kørte en mand ned med fuld overlæg, det blev osse først takseret som almindelig færdselsuheld.
om retten lavede straffen om til drabsforsøg kan jeg dog ikke huske. men det var i medierne.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
dec 2008
tror det er godt det ikke er dig der udmåler straffe i danmark. puha sikke et sharia land vil ville leve i.
jeg forsvarer ikke mandens handling. jeg påpeger bare de urealistiske "domme" man tit ser fra folkedomstolen, det er udtalelser baseret på urationelle følelser.
sådan kan man ikke bygge en lovgivning op.
apr 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Svar: 79
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 7 Svar: 90
Det er bare ikke iorden det der...
Til jer "Det er jo bare en hund" holdning: Vi kan jo prøve at smide jer ud over en bro og lade jer ligge. Så finder jeg gerne popcornene frem
jan 2008
dec 2008
Christian H
det med overbefolkning osv er ret spaced out. det ville gå rimelig meget offtopic at gå den vej, så jeg lader være.
Pop Princess MK&BK
så fordi man forsvarer lovgivningen i danmark så skal man smides ud fra en bro? det vil gøre dig skyldig i overlagt drab. det vil du helt sikkert komme i fængsel for i et par år. det er osse en skærpende omstændighed at du vil nyde og se dit ofre lide mens du sidder og spiser popcorn.
men ak ja. folkedomstolen har talt igen.
det værste er ikke dem som skriver alt det her på nettet. det kan man tage med et smil.
det er være når folk griber til selvtægt og gør noget aktivt.
fx i den sag med ham der var uskyldig sigtet for drabet i herning. han var nærmest dømt på forhånd.
nææ folkens lad nu bare domstolene gøres deres arbejde., og lad folkedomstolen hvile lidt.
jul 2007
jan 2008
^du kan jo se hvor mange medlemmer der er i gruppen på facebook imod ham. præcis : 2120 medlemmer.
Og det er endda ikke den gruppe hvor der er flest i, der er en der er MEGET større. :b
jan 2008
hvad er det for en verden i lever i