341 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bloddonor!"
Bloddonor ?
Overvejer at blive bloddonor når jeg bliver 18, så er ved at læse karentænereglerne igennem. Faldt over denne : Homoseksualitet Samleje mellem mænd medfører permanent udelukkelse. Hvorfor...
Overvejer at blive bloddonor når jeg bliver 18, så er ved at læse karentænereglerne igennem. Faldt over denne : Homoseksualitet Samleje mellem mænd medfører permanent udelukkelse. Hvorfor...
Skrevet af: Mutte x) * - 30. sep 2008
Bloddonor, er du?
Er du bloddonor? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er selv donor, da jeg synes det er en rigtig god måde at hjælpe på, så er det ikke tidskrævende og koster ikke noget. Så får man endda chokolode som ...
Er du bloddonor? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er selv donor, da jeg synes det er en rigtig god måde at hjælpe på, så er det ikke tidskrævende og koster ikke noget. Så får man endda chokolode som ...
Skrevet af: Dennis J - 13. okt 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 334
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.333
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 163
I dk får du gratis mad plus at dit blod bliver tjekket for alt det andet. Det er dog først den anden blodprøve der bliver doneret, første blodprøve er kun til tjek, er du egnet kan du donere bagefter.Gør det selvom du ikke får penge. Du bliver glad for det når du engang ligger på sygehus og kan få en portion blod! Eller et organ for den sags skyld
Bloddonor!