{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Min computer arbejder konstant {{forumTopicSubject}}

Hej min bærbar arbejder konstant og det er ved og være pisse irriterende at den ***** blæser køre konstant ++ hvad kan der være galt nogle gange forsvinder mit net når jeg sidder og spiller også smutter det efter 30 min også 1 min kommer det igen. Hvad kan der være galt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min computer arbejder konstant
  • #1   17. jan 2010 Prøv at kør en anti-virus smiley

• #2   17. jan 2010 har gjord 1000000000 gange og ingen virus

• #3   17. jan 2010 Hvilken bærbar har du?

Nogle af dem har kendte problemmer med hard ware konflikter.

Jeg har en Fujitsu SIemens som havde en bug i BIOS versionen der gjorde at det trådløse net konstant slog til og fra samtidig med at display driveren slukkede og tændte heletiden med det resultat at jeg midstede bilellede i 5-10 sek. nogle gange forblev skærmen sort indtil jeg slog det trådløse net fra så kom skærmen igen.

Jeg tænkte umidelbart hvad fanden de to ting havde at gøre med hinanden, men det var så fordi de delte samme IRQ adresse og dermed konfliktede fra tid til anden.

En Bios Opdatering til nyeste version fik løst det problem, samtidig med at der blev tilføjet nye værdier for hvor når blæseren skulle starte og nu køre den konstant hvilket er top irriterende.

Men prøv at opdatere dine rivere samt BIOS det kan tit og ofte afhjælpe mange problemmer.

• #4   17. jan 2010 hvis du spiller på trådlås, kan det være der problemet er. Brug kabel, så forbliver den på nettet ! Du kan se ved "Ctrl+alt+delete" hvad der får computeren til at køre på max

• #5   17. jan 2010 Der skulle så stå trådløs smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #6   17. jan 2010 Hvilket styresystem bruger du? Har du slået SuperFetch & indeksering fra?

• #7   17. jan 2010 Check din blæser, hvis den er fyldt med lort er det derfor den kæmper for at holde den kold, og netkortet lider tit under dette...

• #8   17. jan 2010 Som Nick L skriver..

Tryk ctrl+alt+delete ned samtidigs, så kommer der et vindue frem hvor du skal trykke på programmer, der kan du se hvad program der bruger din processorkraft..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #9   17. jan 2010 Det er nu noget lettere at højreklikke på processlinien, og vælge "Jobliste". Her kan man under "Processer" se, hvad der æder CPU'en.

Prøv at slå "Super Fetch" & "Windows Search" fra i Kontrolpanel->Administration->Tjenester.

• Dkfreaken :
    Dkfreaken : Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 50
    #10   17. jan 2010 rens blæser.

• #11   17. jan 2010 Det er en Acer prøver lige

• #12   17. jan 2010 Prøver og renser min blæser i aften

Kommentér på:
Min computer arbejder konstant

Annonce