{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

NY Msn virus?? KIG HER !! {{forumTopicSubject}}

Jeg kom lige på msn og fik en venneanmodning som jeg godkendte da hun kunne være ung nøgen og i nød !! Nej okay.. Men det her er hvad jeg fik ud a en par mins. "samtale" med vedkomne som virker liiidt uskarp på tilbagemeldingerne ;o)

Mail adresse vises naturligvis så hvis du blir ansøgt a samme mail så TAK NEJ!! Aner ikke om jeg har fået en virus!


Christofer siger:
hi

°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
hey
hvem er du?

Christofer siger:
hi how are you today?

°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
how did you get my mail?

Christofer siger:
my name is paris I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?

°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
yeah right .

Christofer siger:
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!

°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
So what are you, human or virus?

Christofer siger:
I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE

°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
omg .. like I'm falling for that one!

Christofer siger:
well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.hotwebcamlocals.com/macly fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!

Christofer siger:
Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?

°°Luffe°° ADVARSEL!!! Hvis du får en "ny ven" der hedder Christofer med mailen christofercircone86@hotmail.com skal du IKKE .. siger:
Du lugter a spegepølse

Christofer siger:
OH SHIT.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you..

°°Luffe°° ADVARSEL!!! Hvis du får en "ny ven" der hedder Christofer med mailen christofercircone86@hotmail.com skal du IKKE .. siger:
Ska du med i Føtex imorgen? Billigt oksekød ?

Christofer siger:
AUTO-RESPONSE: hey just in the middle of my free webcam show if you want to watch click the link http://www.hotwebcamlocals.com/macly


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NY Msn virus?? KIG HER !!
Kommentér på:
NY Msn virus?? KIG HER !!

Annonce