{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Bilhuset Esbjerg Ahrg..:!! {{forumTopicSubject}}

sorry skal lige ud med lidt raseri lige nu!! for er godt tosset på Bilhuset i esbjerg, ( Opel ) for her for et par dage siden mistet jeg min chip, i nøglen til startspærren i bilen ..! når men opel skulle have bilen ned, så jeg måtte have fat i falck og opel sagde det ville vare 2 - 3 dage, før de havde en nynøgle til mig..! så igår var jeg lige forbi, fordi jeg ville have en arbejdssedl hvor der stod på hva de skulle med min bil, bare så jeg var sikker på de ikke lavede mere end nødvendigt!! da jeg har taget Forkofangern af så falck ikke ødelagde den, ( Var jeg sq også glad for jeg gjorde da de hentet den ellers havde den liggede skilt nu da..! ) når men sedlen fik jeg også der stod, "chip i nøgle mangler" på fint så ringer de her lidt over 15 idag, og siger min bil er klar.. jubii tænker jeg, og spørger hva det vil koste? det blev så lige over 1700 kr så blev jeg da lidt hidsig!! og spurgte hva fanden de havde lavet. for havde fået af vide at det ville blive en 5-600 kr max..! Så det kunne ikke passe..! men så har de både fundet en chip og puttet i min gamle nøgle, også lavet en ny nøgle til mig, og VAR IKKE HVA JEG HAVDE BEDT DEM OM...! også begyndte han da bare jamen dit og dat..--> og sagde det kunne fandme ikke passe..! jamen så kunne jeg ik få min bil idag! så må jeg vente til i morgen med at få den, for der kom ham jeg havde snakket med..! færdig slut..! Ahrg..!

så er fandme blevet lidt arig på Opel i esbjerg lige nu og jeg betaler ikke mere end de 5 - 600 kr som de har sagt til mig..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilhuset Esbjerg Ahrg..:!!
Kommentér på:
Bilhuset Esbjerg Ahrg..:!!

Annonce