{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCKING LORTE NABOER
  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 234
    #1   2. jan 2010 Hvordan ved du lige det er naboerne?

  • #2   2. jan 2010 evt, find en garage? eller put sådan et fint dækken over bilen ligesom min mor gør! smiley

  • #3   2. jan 2010 mursten + vindue

  • #4   2. jan 2010 andreas L

    Fordi de har brokket sig over jeg har mere end 1 bil til at stå på vejen ,
    Det en vej med 10 rækkehus ,,

    Fik stjålet mine prøveplader på min anden bmw 3 gang ,
    Plsu der blev ringede til panserne og sagt der holder en bil uden plader :s

    Der er blevet ringede til bolig selskabet , hvor nogle har brokkede sig over jeg holder med prøveplader på nogle af bilerne :s

    Så derfor har jeg en ide om det naboerne .

    - Attitude smiley -
    - Ann

    Haha Så ville der jo ikke være nogle ide med at have bil ,
    hvis jeg skal finde en garage 5 km væk smiley



  • #5   2. jan 2010 DenneR


    What ?


  • #6   2. jan 2010 haha mursten gennem vindue smiley

  • #8   2. jan 2010 hamza; jeg er ikke ann smiley

  • #9   2. jan 2010 Danielovic ™

    Haha det plads til 12 biler og kun 6 har smiley

    Nicole

    Haha ja der er altid nogle der føler de har et hårdt liv

    Bageform

    Hah du ligner hende sku meget godt smiley

    Sorry så


  • #10   2. jan 2010 haha

  • #12   2. jan 2010 Nicole • Vil ha' en BMW •
    Imponerende som du altid kan relatere alt til dine hunde. Er der andet i dit liv end hunde?

    * HAMZA *
    Danskere elsker bare janteloven, selvom den er til at brække sig over!


  • #13   2. jan 2010 nicole; hvorfor gør alle hunde kl 4?

  • #14   2. jan 2010 underligt; vi havde en nabo der brokkede sig over at vores hund stak af ind i hans have? men hunden var aflivet 2 dage forinden? smiley

  • #15   2. jan 2010 nicole; grunden til klagen var fordi mine forældre var blevet lidt uvenner med ham pga. et træ. men hunden har aldrig været inde i hans have! det var fulstændig umugligt for den at komme ud af haven smiley 2 da han kom ind og klagede var hunden jo død den dag den skulle have været derinde smiley

  • #16   2. jan 2010 Nicole • Vil ha' en BMW •
    Holder ik øje med nogen, men det er lidt svært at undgå at se dig og dine hunde, når det står over alt.
    Og brok? Hvor?
    Yes jeg sidder på Baboom 24/7. Vil du vædde med at du bruger mindt 10 gange så meget tid herinde som mig?


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #17   2. jan 2010 * HAMZA * >> Teoretisk set er det vel også ulovligt at "langtidsparkere" biler med prøveplader? For som der rigtig nok tidligere er skrevet, så er der helt specifikke regler for prøveplader, blandt andet kan man bruge dem til at køre til og fra værksted, synsvirksomhed, prøvekørsel, eller til at flytte den fra A til B.
    Man må ikke engang medbringe passagerer eller have andet formål med turen.

    Men de fleste boligforeninger har også en regel om at biler der er på parkeringspladsen skal være indregistreret. Og pladserne er jo også til brug for eventuelle gæster. Derfor kan det være et problem hvis en person fylder 2 eller flere pladser.

    Hvis bilerne var indregistreret, så kan jeg forstå du har dem holdende, men på prøveplader, så kan de ligeså godt holde i en garage. Desuden siger du at du har mere end en bil, så du kan jo bruge den ene bil til at komme over til den anden?

    Skulle din cabriolet egentlig ikke holde inde i det vejr vi har nu?


  • #18   2. jan 2010 Hvis jeg var dig ville jeg sætte noget overvågning op. Når du så ser hvem det er der lavet "hærværket" så meld dem. Eller find din egen løsning på at få dem til at lade være ;D

  • #20   2. jan 2010 * Farmand-Sælger ud af SPRITNYT lingeri og iPhone *


    Skal sku ikke skrotte nogle af bilerne ,
    Det ville være og skyde sig selv i foden smiley


    Brian D

    Må skam godt holde på vejen ,
    Indtil reg-og godkendelse af køretøj smiley

    Har haft politiet ude , og de sagde så længe der er prøveplader på kan vi intet gøre .

    Og det skulle den ,men på det værksted hvor de skal stå har de haft nogle indbrud ,
    og nu når der har været lukkede blev vi enig om det nok ville være bedste og stille den udeforan mig til mandag smiley





  • #21   2. jan 2010 Dalle J
    Hvor smart! Så kunne han ligeledes få en bøde + evt fængselsstraf for at filme på/overvåge en offentlig vej!


  • #22   2. jan 2010 Ja okay det er selvf. rigtigt nok ppl ;P

Kommentér på:
FUCKING LORTE NABOER

Annonce