{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Msn virus?? {{forumTopicSubject}}

Har fået et link fra en ven på msn, som jeg jo har trykket på. havde lagt linket ud før men har slettet det igen hvis nogen skulle komme til at trykke på det.

lmagehost./img/imgtdy.jpg

og forsøg nu ikke og komme ind på linket!!

nu har jeg fjernet http og .net i linket for man ikke kan trykke direkte på det og få evt virus på com. Vi har begge kørt antivirus igennem og de har ikke fundet noget (avg og norton) Er det virus eller...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Msn virus??
  • #1   2. jan 2010 hmm. fik selv engang trykket på et "link" lige som det der.. og min Msn. begyndte at Spamme det der Link ud til alle andre på min Msn liste.. og kunne ikk rigtigt gøre noget... blev nødt til at lukke Msn helt ned.. også blev min pc MEGA langsom..

    . og havde selv AVG på .... så ja tror godt du kan regne med det er virus


  • #2   2. jan 2010 hvordan kan man fjerne det lort??

  • #4   2. jan 2010 jeg fik en guide, til at slette alt i Inbakken.. Ændre password.. Og skulle igennem alt muligt pis for at slippe af med det... men det virkede ikke for mig.. men lad os da håbe det virker for dig smiley

  • #5   2. jan 2010 er det det eneste, skal man ikke bruge noget til at fjerne den??

  • #6   2. jan 2010 der er lavet en del Inlæg og guids til hvordan man kan komme af med den virus. på nettet.. prøv at kig der smiley

Kommentér på:
Msn virus??

Annonce