{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

brian w
brian w
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31

Ny Iphone ejer {{forumTopicSubject}}

Hej gutter:) Godt nytår.. Så fik jeg købt en iphone 3gs efter lang tid overvejelse:) Indtil videre er jeg posivtivt overrasket så det er dejligt. Jeg bruger den også til at surfe og tjekke mail via wifi og vil derfor høre jer om jeg kan gøre sådan at den kun kan gå på nettet via wifi??. Nu kan man jo også surfe via mobilnettet, og det koster jo en del og jeg vil kun have at den kan komme på nettet via mit eget wifi her hjemme, så kan jeg slå det andet fra så den ikke kan???.. Så lidt af det andet:) Hvad med ringetoner og baggrunde?? kan man hente det nogen steder?.. Tusind tak for svar og hav en super aften og weeekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Iphone ejer
  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
    #1   1. jan 2010 Hold "home" knappen nede samtidig med du holder knappen i toppen nede (den du slukker skærmen med) hold disse to knapper nede samtidig i ca 20 sek så er Edge netværket slået fra..

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#2   1. jan 2010 home knappen er den nedest ikke??

• #3   1. jan 2010 ja

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#4   1. jan 2010 Jeg har prøvet at holde de 2 knapper nede og det eneste der sker er at mobilen slukker.. Efter både 20 sek og 30 sek har jeg tændt den igen og kan desværre stadigvæk gå på nettet undeom mit wifi

• #5   1. jan 2010 hvad er det du gerne vil da??

• #6   1. jan 2010 ja du logger da bare på et wifi net og så er du kun på wifi

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#7   1. jan 2010 Jeg vil gerne have at den ikke kan logge på nettet undenom mit eget wifi.. Den har lige selv hentet mail fra min gmail konto og det er lige det jeg ikke vil have at den kan.. Nu har jeg så slået det auto hent fra, men jeg er bare nervøs for at jeg en dag tror jeg surfer på wifi og den faktisk surfer på mobilnettet og så koster det jo af h til..

• #8   1. jan 2010 vis du ikke vis have det på dit eget wifi net så sluk det på din iphone. når du er logget på det så logger den automatisk på det når du er i nærheden af det

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#9   1. jan 2010 Jeg ønsker det ligesom en bærbar:) Der slår du bare trådløs fra og så hopper den sku ikke på nettet når der ikke er ledning:)hehe.. Men jeg forstår hvad du mener og jeg lade den bare være som den er.. tak for hjælpen mester og godt nytår

• #10   1. jan 2010 hvis det er ligesom på en 3g hvilket jeg næsten tror det er så gør du det her

indstillinger-generelt-netværk. der kan man slå 3g osv. fra

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#11   1. jan 2010 Ja men 3g er bare hvor hurtig forbindelsen er og den kan så stadigvæk gå på nettet, det er bare ikke ligeså hurtigt:)..

Kommentér på:
Ny Iphone ejer

Annonce