{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Luise  N
Luise N
Tilmeldt:
25. jan 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 105

Møgirriterende {{forumTopicSubject}}

Hej!
Nu sidder jeg som alle andre, en ny bruger på BaBoom. Så kigger man rundt i marked osv. Herinde konkludrere jeg så at det problem som mange af de andre gallerier har, også er opstået her. Hvad er det folk ikke forstår ved de forskellige markeder?
Ja det er jo nok meningen man skal sætte en bil til salg på bilgalleri, og en scooter på scootergalleri. Og er der nogen speciel grund til at man ikke respekterer overskrifterne til de forskellige markeder.
Dette problem har dem der har lavet dette galleri forsøgt løst ved at lave et 'off topic' marked. Så respekter det, og sæt jeres annoncer herinde hvis i ikke ved hvor de skal hen. Der er jo ellers nok markeder at vælge imellem.
Synes det er utroligt man er så desperat for at sælge sine ting at man nærmest sætter dem til salg under hvert enkelt marked, fremfor under den korrekte. Den eneste reaktion det frembringer hos mig, er at jeg slet ikke gider læse annoncen. Jeg leder jo nok ikke efter spillekonsoller inde under tv/dvd, når der står at de skal sælges inde under spil.
Lige en 'lille kort' bemærkning jeg håber folk tager til sig, og tænker over når de opretter annoncer!

Mvh. Luise, ellers en glad smilende pige


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møgirriterende
  • #1   25. jan 2007 ok!

  • Luise  N
    Luise N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 105
    #2   25. jan 2007 Jeg mener bare at man blandt andet sætter biler til salg inde i dette galleri fremfor i bilgalleri...

  • #3   25. jan 2007 tja jeg kunne ogsp finde på at sætte en spillekonsol ind under tv/dvd. der er jo også dvd i de fleste spilekonsoler smiley

  • #4   25. jan 2007 Shhhhhhhh....

  • Luise  N
    Luise N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 105
    #5   25. jan 2007 Mester

    Det kunne jeg også godt hvis jeg ikke brugte tid på at læse beskrivelserne til alle de andre markeder.

    ____________________

    Bernth

    Det kan i princippet også være ligmeget, men nu blev jeg bare lige træt af det.... smiley Så kunne jeg jo lige brokke mig, og forhåbentlig få lidt ud af det!


  • #6   25. jan 2007 det var lige noget af eb bane med okay så

  • #7   25. jan 2007 Det er jo nok for at komme ud til en bredere køberskare, for hvis man er 18 og skal købe sin første bil, kan man ikk skrive til dem der har nogen til salg på bg.

  • Luise  N
    Luise N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 105
    #8   25. jan 2007 Daniel s.

    Så kan man jo f.eks. oprette et indlæg. Hvis jeg skulle købe min første bil var det da bg jeg ville søge rundt på, det må da være dem der ved mest om det.... Så den holder ikke helt synes jeg at man ikke kan spørge nogen på bg hvis man skal købe en bil


  • #9   25. jan 2007 Jamen, ja selvfølgelig skrive i forum, men du kan ikk skrive under bilerne, da du ikke selv har en oprettet.. Så Det burde da umiddelbart være nemmere og sælge her da, alle kan svare

  • #10   25. jan 2007 Hader jer voksne når i er sådan, nogle folk skal bruge penge stærkt, og så skal det væk, ergo, det skal reklameres for, og det er sgu da ok de sætter deres bil til salg, hvis du kigger op i toppen af din side under baboom, så kan du se der står dig og nettet, ergo, ´dig og hvad du lyster ; )

    Kevin - en ellers glad og smilende dreng ;b


  • #11   25. jan 2007 Nemlig Bouillon..

    Jeg synes faktisk du skal smutte Birk, hvis du har så meget imod "os" fra SG..

    Det viser sig ofte at det er folk som DIG der ikke har noget fornuftigt at sige..


  • #12   25. jan 2007 Ja Birk - men du lagde lidt selv op til det, da du sagde at ALLE fra SG skulle smutte fra dette forum, da du jo var iiih så glad for at være sluppet af med "os"

  • #13   25. jan 2007 Birk - jeg tror faktisk Bouillon er en del ældre end dig, ikke for at sige du er gammel Bouillon smiley

    Så han må vel være moden.. I hvert fald hvis man skal være 18 for at være moden.

    Du bliver ved med at sige "I".. Generelisering igen - det beviser da vist bare hvem der er moden? smiley


  • #14   25. jan 2007 Yes Birk - er jeg enig med smiley

    Men vil så bare lige pointere at bouillon også sidder på SG, så da du omtalte det i genereliserene stil, omtalte du også ham smiley

    Men vi ses på BG, jeg smutter over og ser tv nu..


  • #15   25. jan 2007 Well..

    Jeg vil ikke ligefrem sige Arto, da det faktisk er et ret seriøst forum derinde smiley

    Og på SG er vi altså også seriøse - bare ikke i vores OT selvfølgelig..


  • Luise  N
    Luise N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 105
    #17   26. jan 2007 Nope, det er helt perfekt stavet!

    Kan jo ikke gøre for alle de andre staver deres forkert smiley


Kommentér på:
Møgirriterende

Annonce