Godmorgen. Søger hurtig hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Jeg står her og skal på arbejd ekl. 8.45 så det skal gå lidt tjep..
For godt og vel 3 uger siden, kom je gog sagde til min chef, at jeg ikke kunne arbejde den. 5/8, da jeg skulle til barnedåb og jeg skal stå fadder..
Han sagde til mig at jeg først skulle se om der var nogle, der kunne tage den og hvis ikke, så skulle jeg bare holde fri.
Så i går da jeg var på arbejde. Der ringede jeg til ham og sagde at der ikke var nogen der kunne tage vagten, så sagde han bare "hva gør vi så. Vi skal have en til og tage vagten. Jeg har kunder" og han lagde på..
Jeg snakkede ikke med ham resten af dagen, for det havde han åbentbart ikke tid til..
Og nok med at han lovede jeg bare kunne få fri, hvis ikke der var en der kunne tage den, så fik jeg os afvide engang at hvis ikke jeg kunne arbejder, så skulle det siges senest 3 uger før.
Er det ikke rimeligt at jeg ¨åbner munden i dag og siger hvad han har lovet og hva skal jeg gøre, hvis han siger at jeg IKKE kan få fri..
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 81 Svar: 346
Jeg prøver mig frem.
jan 2007
De gange jeg har været der for at bestille ferie, der har han ikke været der og så spurgte jeg om jeg kunne få ferie i ugen 31, for der skal jeg jo til barnedåb og skal også flytte og så var det han sagde det der med at jeg først skulle se om der var nogen der kunne tage de vagter og hvis ikke, så skulle jeg bare holde fri..
Men jeg har vel ret til og sige hvad han har lovet mig.?
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
så bare sig det til ham bare sig du er der altså ik 5/8
jan 2007
JEg var så heldig i dag at en af de voksne kom hen og sagde at hun gerne ville tage den for mig, for hun synes det var synd, hvis ikke jeg kunne få fri. SÅ nu er jeg glad (:
Tak for hjælpen allesammen.
Nu ved jeg hvad jeg kan gøre en anden gang (:
Godmorgen. Søger hurtig hjælp..