{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fyrværkeri?
  • christian n
    christian n Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 46
    #2   26. dec 2009 en stryger kan havde flere farve man kan stryge dem mod en tændstiks æske eller tænde dem med ligther de har en rød top ja også giver de et lille knald

  • #3   27. dec 2009 100 kassen ? så vidt jeg ved koster de 25 ?

  • #4   27. dec 2009 strygere smiley troede vi var kommet videre i danmark, jeg kan skaffe en masse signal

  • #5   27. dec 2009 michael P - jeg er skam kommet videre. du ringer bare hvis du ska ha nogen chrysantimum (staves). eller hangranater ( med serie nr )

  • #6   27. dec 2009 håndgranater*

  • #7   27. dec 2009 jeg tror alle i danmark er kommet videre, men det var bare han skrev strygere, og det høvst ikk kan selv skaffe det hele, min mor kan skaffe 12 tommmer chrysantamums bomber så det okay

  • #8   27. dec 2009 men det er du da heeeelt bestemt Græskar Mand. Så kan du være hård sammen med alle de andre tåber der synes det er åhh så morsomt at sprænge andres ejendom eller sætte andres liv og lemmer på sil. Kæft hvor jeg håber I bliver taget af strisserne!

  • #9   27. dec 2009 Thomas K . du snakker om noget du overhovedet ikk har forstand på!

    nu er det sådan, at jeg bor ude i et ødet skov område, hvor der aldrig kommer nogen. og når jeg så fyre af, sikrer jeg mig at der ikke er nogen, som kan komme til skade. jeg gør det mest, så jeg ka ta billeder af fx salathoveder som sprænger i luften.. syg interesse, meen hva faaen.

    SÅ JEG TROR BARE DU SKA HOLDE KÆFT. OG LA VÆRE MED AT BLANDE DIG I NOGET DU IKK HAR FORSTAND PÅ !


  • #10   27. dec 2009 Fox. tak for råddet , men jeg sælger ikke, så har ingen bekymringer vedrørende det smiley

  • #11   27. dec 2009 Blande mig i noget jeg har forstand på...

    Pas nu på lille ven - du ved jo i grunden ikke havd min baggrund er vel og om jeg har forstand på fyrværkeri.
    Om du bor langt ude i en skov og har den syge tilbøjelighed at madre salathoveder med knaldfyrværkeri (hvilket med en krysantemumbombe vil være svært overdrevet iøvrigt) rager mig egentligt en høstblomst.

    Men at du derimod, i et ganske offentligt forum som dette, "pusher" ulovligt fyrværkeri rager mig til gengæld en hel del!
    Og en pæn tone i det hele taget - fri for eder og forbandelser - ville forresten også klæde dig. Men det vil nu ikke undre mig om du ikke har format til det.

    Udstemme afgivet og næste skridt er evt en anmeldelse til strisserne. Sov godt .


  • #12   27. dec 2009 prøv nu og hør her. som jeg før har skrevet. SÅ SÆLGER JEG INGEN TING ! jeg kender nogen der gør, hvis det var. så forstår slet ikke, at jeg skal ha hele denne smørre ?

  • #13   27. dec 2009

    Skrevet: 27-12-2009 00:48:58

    michael P - jeg er skam kommet videre. du ringer bare hvis du ska ha nogen chrysantimum (staves). eller hangranater ( med serie nr )

    Skrevet: 27-12-2009 00:49:11

    håndgranater*



    Står det lidt klarere for dig nu?


  • #14   27. dec 2009 helt klart. men som jeg vil ha dig til at forstå. så var mening, at jeg evt. kunne føre ham videre til en af mine venner/bekendte. og så vidt jeg ka se, har jeg ikke skrevet nogen steder, at jeg sælger det ?

  • #15   27. dec 2009 og hvilken del af det er så ikke en ulovlig handling? Du burde nok læse op på straffeloven i så fald! Det er strafbart at vidreformidle og sidestilles med hæleri. Kan i yderste konsekvens give fængselsstraf.

    så om det er dig eller en ven/bekendt der sælger rager mig langsomt.
    Det værst tænkelige scenarie er at én eller anden kommer slemt til skade at en "uskyldig" leg med ulovligt fyrværkeri. Og med de ting du formidler kontakt til risikerer man at miste livet, hvis det skulle gå rigtig galt og i lettere tilfælde er det bare en hånd/et øje/ hørelsen eller lign.

    men som sagt er en udstemme afgivet og jeg mener faktisk temmeligt alvorligt, når jeg skriver, at en politianmeldelse ikke ligger langt væk!


  • #16   27. dec 2009 kan fornemme at du har været indblandet i et uheld.. og efter hva du har fortalt. vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige, at hvis nogen mangler nogen kanonslag, kan jeg ikke hjælpe dem.

  • #17   27. dec 2009 nej - der tager du fejl - igen.

    jeg har såmænd ikke været indblandet i noget som helst af den art, men jeg arbejder med noget der vedrører de der kommer til skade og har også noget at gøre med straffesager - deriblandt også sager med ulovligt fyrværkeri at gøre.



  • #18   27. dec 2009 så lærte jeg os lidt i dag .

  • #19   27. dec 2009 thomas K - Græd mere. At du sidder og prøver at forkynde noget som helst over internettet er da så fucking nyttesløst som det bliver. Kan du bare svælge i din moralsk korrekte selvfedenhed og lade andre være i fred?

Kommentér på:
fyrværkeri?

Annonce