{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Jeg hader pizzariaer... {{forumTopicSubject}}

Ja, bestilte en gang pizza fra det lokale pizzaria og det blev accepteret til 18.40. Og her sidder jeg og har stadig ikke set skyggen af min mad.
Det er bare så typisk. Så hvad skal man så lave af mad?

Og hvis pizzabudet kommer og banker på så får han pænt af vide at han kan tage pizzaen med tilbage...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg hader pizzariaer...
  • Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #1   20. dec 2009 Tag en tudekiks.

  • #2   20. dec 2009 Hein J
    Nejtak...

    -JuleManden -
    Har du læst alt jeg har skrevet eller kun de første 2 linier?


  • #3   20. dec 2009 nu arbejder jeg selv i et pizzeria, og ja maden kan vaere forsinket.
    men gik dem en chance, der er sikkert andre end dig der ogsaa skal
    have noget mad (;
    Jeg er sikker paa at de ikke kun gør det for at provokere dig..


  • #4   20. dec 2009 Jeg synes det er til grin og uacceptebalt af dig, hvis du ber ham om at
    tage maden med tilbage.. du skulle selv have lov at staa og lave mad.
    saa ville du forstaa hvorfor din mad er forsinket !

    Og hvis du ikke kan vente paa din mad selvom den skulle have kommet,
    saa maa du da lige lette røven og selv hente det !


  • #5   20. dec 2009 Nu har jeg leveret mad for et firma før. Det kan sagtens være at man bliver forsinket, da man bliver presset virkelig meget. Der skal ikke særlig meget til at man bliver forsinket . Specielt i dette vejr.



  • #6   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE '
    Jeg har det på den måde at de selv acceptere et tidspunkt som de kan levere til. Og det er jo også fint nok. Så de har intet mindre end 80 minutter at lave maden og bringe den ud. Og udbringningen varer hele 8 minutter. Så 72 minutter om at smække en pizza sammen burde ikke være umuligt. Så må de ringe og sige de er forsinket.

    De laver en aftale om at levere kl. 18.40. Og kan de ikke overholde den så forlanger jeg da også at de informere mig om det.
    Jeg er så glad for jeg ikke har betalt for maden.

    Og jeg har skam selv lige hentet mad hos den lokale købmand.


  • #7   20. dec 2009 Tille P
    Præcis.

    Hr. Esmann ?
    Jeg ved godt det er et presset job at få smidt alt det mad ud til tiden. Men over en halv time for sent og man hører intet fra dem? Så kan det sgu også være ligemeget.


  • #9   20. dec 2009 Tille P : Vi levere Gratis ud, saa kan ikke se problemet..

  • #10   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE '

    DU HAR EN FREMTID FORAN DIG smiley


  • #11   20. dec 2009 Jaob BB's drifter . : Ja da, for naar de ikke har tid til at levere maden til
    tiden, har de da klart tid til at ringe rundt til en masse kunder og sige
    maden er forsinket. tsk.. det gaar det jo ikke hurtigere af. brug da lige
    hovedet.


  • #12   20. dec 2009 Tjaa, det er rigtig. Men det koster også tid for chaufføren at ringe rundt og beklage.. Kan være den er blevet kold og han er smuttet hjem efter en ny..

    Dengang jeg kørte havde jeg en ekstremt presset tidsplan. Det kunne faktisk ikke lade sig gøre. Simpelthen for dårlige kollegaer som tager imod bestillingerne.. De tror man kan flyve.. smiley


  • #13   20. dec 2009 Tille P : vi levere kun ud for over 100 kr.. og saa er det gratis.
    Og vi levere I hele Aarhus, selvom pizzeraet ligger i Aarhus N.


  • #14   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE '
    Det har sgu aldrig været et problem for pizzariaet før at ringe rundt. Men hvis de hellere vil miste kunder så er det da fint med mig.

    Hr. Esmann ?
    Jeg tvivler meget kraftigt på at de tager hjem og laver en ny til mig fordi den første er blevet kold. Det har jeg endnu aldrig oplevet. Og det er jo bare en ekstra udgift for dem.


  • #15   20. dec 2009 Jaob BB's drifter . : Hver du overhovedet taknemlig for at de bringer ud.
    Ellers var du da vist paa roeven (;


  • #16   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE '
    Næ, så vil jeg bestille fra et af de andre 8 pizzariaer i byen..
    Hvis de skriver de bringer ud til en bestemt tid så skal de sgu også gøre det. Hvis de logistisk ikke kan gøre det så forventer jeg også et telefonopkald hvor der kan aftales en ny tid. Simplere er det ikke.


  • #17   20. dec 2009 undskyld... 14 andre pizzariaer...
    De spreder sig som rotter de pizzariaer her i byen...


  • #18   20. dec 2009 Tille, Du har så uendeligt ret.

    Men nu har jeg selv lavet noget mad og sidder med en øl .Så det var endnu et pizzaria der er blevet blacklistet hjemme hos mig smiley


  • #19   20. dec 2009 Jaob BB's drifter .: Saa skulle du maaske selv tage interitiv, og ringe
    til dem, og sige du synes det er for daarligt, og at du ikke vil have
    pizzaen.. De er kun rimeligt over for dem ogsaa. De goer dig en tjeneste
    ved at de gider lave DIN mad, og bringe den ud..
    Synes ikke du er saerlig taknemlig eller fair..

    -Det vil sige, at hvis din bus kommer for sent, saa gider du aldrig
    koerer i deres busser mere, fordi de ikke kan holde deres tidspunkt?
    Helt aerligt, kan du ikke selv se hvor dumt det lyder? (;


  • #20   20. dec 2009 Tille P : Vi bliver aldrig enige..
    Og jeg gider ikke forklare mere nu, har andet at bruge min tid paa..


  • #21   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE '
    Ikke en skid det er en tjeneste. De bliver sgu betalt for at lave min mad. Og hvis de ikke kan/vil ringe så kan/vil jeg heller ikke. Længere er den ikke.

    Og hvor useriøs sammenligning er det lige at sammenligne med busser?
    Busser har en fast køreplan hvor der så pænt står i bunden "tidligste afgang"... Så ved jeg at den ikke kører tidligere, men på tidspunktet eller senere...

    Et hurtigt citat fra just-eat.dk: "Forventet leveringstid:18:40."
    Og nu er det en time siden den skulle have været her og jeg har stadig ikke set skyggen af pizzabud eller min såkaldte mad.

    Ligemeget hvad du siger så er det bare ikke acceptabelt når de har accepteret at kunne levere maden til kl. 1840. Hvis de var 10 minutter for sent på den så kunne jeg da abstrahere fra det, men fandeme ikke en time.


  • #22   20. dec 2009 Tille P : Tak, og i lige maade (:

    Jaob BB's drifter . : kan du ikke selv haerer hvor dobbelt moralsk det
    lyder det foeste du skriver?

    Jeg kan godt se at en time er leange, men jeg synes nu du skal ringe
    derned. du gider jo ikke engang selv goere noget for at faa afvide
    hvor langt din pizza er. Jeg synes ikke pizzeriaet er fair over for dig,
    med en times ventetid, men jeg synes heller ikke at du er fair, ved ikke
    at bruge lidt tid paa at ringe derned..


  • #23   20. dec 2009 JULiEBAALKiLDE ' - hahaha du er sku da helt ude og skide.. en tjeneste og at være glad for de gider at lave ens mad, hvad fanden sker der i hovedet på dig ? der er rent faktisk betalt for en vare her...

  • #24   20. dec 2009 Lange Lajz ! : det fint.

  • #25   20. dec 2009 jaob..
    vl give dig fuldstændig ret, man laver IKKE en aftale med en tid også ikke overholder den, så må man sku ringe og sig heeey, der går lige det antal tid mere.. :s


  • #26   20. dec 2009 Lange Lajz !
    Ja, jeg sidder også og griner af det nu... Så naiv burde man ikke kunne være


    JULiEBAALKiLDE '
    Der er ikke en skid dobbeltmoralsk i det jeg skriver. Jeg har min mening som jeg står fast ved. Og bliver oven i købet støttet op af den danske lovgivning.

    Men jeg gider ikke høre mere på det lort. Pizzariaet er blacklisted. EOD.


  • #27   20. dec 2009 maja N
    Tak ska' de' ha' smiley
    Så mangler vi bare at Julie også forstår det.


  • #28   20. dec 2009 Altså man kan sku da ikke vente hele aften på at få mad. Ja selvfølig skal man gi dem en chance. Men hvis jeg gik ind på en resturant og skulle vente så længe så havde jeg skredet igen.

  • #29   20. dec 2009 Jaob: Hvis man har lidt pli, så er det sådan det forgår smiley og det var så lidt smiley

  • #30   20. dec 2009 Jaob BB's drifter . : Jeg forstår godt at det er træls at vente, og jeg
    synes også det er for latterligt at din mad er så meget forsinket. Men
    vi har bare ikke samme holdning til det (: Men sådan er vi mennesker
    jo så forskellige (: gider ikke diskotere mere om det nu, fortsæt god dag (:


  • #31   20. dec 2009 Jeg kan så tilføje jeg stadig intet har hørt eller fået nu... smiley

    Tror jeg ringer i morgen aften og hører hvor min mad er blevet af...


  • #32   20. dec 2009 Haha, ja okay, de er måske lige gået lidt over strejen, kan godt forstå
    de er kommet på din blackliste smiley


  • #33   21. dec 2009 Men jeg tror jeg skriver til Justeat-support i aften og hører hvor min mad bliver af smiley

  • #34   21. dec 2009 Hold os lige opdateret smiley De burde satme gi dig en pizza gratis nu smiley

  • #35   21. dec 2009 De burde give mig gratis resten af året smiley

    Og det skal jeg nok.


  • #36   21. dec 2009 Hahaha...
    Først havde de skrevet i systemet at min mad blev leveret kl. 18.30 senest. Og derefter påstod de at de ikke havde modtaget ordren selvom Just-eat.dk kunne se at den var printet ud 2 gange smiley


    Så jep, et pizzaria der er rimelig meget blacklisted af mig.


Kommentér på:
Jeg hader pizzariaer...

Annonce