{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det sikkert ?
  • #1   16. dec 2009 for ta blive e mærket skal forhandleren opfylde nogle krav ..

men ingen garanti for at de er lige så gode at handle ved som dem der ikke er

søg efter butikke + erfaringer på google og se om der kommer noget frem , hvis ikke går det ikke helt galt

• #2   16. dec 2009 det prøver jeg : )

• #3   16. dec 2009 Ja det er det langt hen af vejen. E-mærket er alt for dyrt for mange der driver en mindre webshop, men det gør dem ikke til en dårlig forretning.

Fx, min webshop er ikke e-mærket, men det er selve det shop system jeg bruger. Hvis jeg skal have e-mærket koster det 1900kr eks moms at ansøge, plus 4500 eks moms pr år. Med den omsætning der er nu, er det alt alt for dyrt. De systemer jeg bruger er alle godkendt.

hvis der er et dansk CVR nr, og der er et dansk dankort modul, så er det en sikker side. Du kan til hver en tid få pengen tilbage hvis du ikke modtager varen. Shop ejeren har ikke adgang til dine dankort oplysninger, og kan ikke trække mere end det beløb fakturaen lyder på.

• #4   16. dec 2009 gør som jan J siger, så kan du finde nogen der har snakket om det firma før og hvad deres erfaringer er.. smiley

• #5   16. dec 2009 Hans J: Præcis min pointe. E-mærket handler kun om man har lyst til at betale for det. Det siger intet om, om det er en fornuftigt forretning.

• #6   16. dec 2009 hans J: Præcis. Ja der er jo mange former for kundeservice. Hvis tingene går godt altid, så er det jo også en god butik. det tyder hvert fald på at de køre det godt. Men det er klart, at det er når der opstår problemer butikken skal vise sit værd. det er det øjeblik de vil blive husket for. Og det er altid enten rigtig positivt eller rigtig dårligt. sjældent der er en mellemvej smiley

• #7   16. dec 2009 Du kan jo altid tjekke på trustpilot.dk - eller spørge på et forum, om hvad andre har haft af oplevelser.

Kommentér på:
er det sikkert ?

Annonce