{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

tær på problemer {{forumTopicSubject}}

forleden havde jeg sat lås til min scooter et sted i kbh, med skivelås, så havde jeg mistet mine nøgler, næste dag gik jeg ovre til den med en hammer, og begyndte at slå låsen med en hammer nogen ringede til politiet , politiet troede jeg prøvede at stjæle en knallert,da de kom frem viste jeg papirene på knallerten , og fortalte dem at jeg havde mistet nøglerne, så slog jeg igen på låsen, og hørte en betjent sige til den anden betjent at når jeg havde fået åbnet låsen ville de sætte den på rullefeltet, fordi de havde mistanke til at den var tunet på grund af at den havde knæk udstødning på, så jeg stoppede med at slå, og gik, men nu tænker jeg hvordan skal jeg få låsen op uden at folk ringer til politiet , fordi min knallert kører ca, 110km/t hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tær på problemer
  • #1   8. dec 2009 hent den på trailer

• #2   8. dec 2009 det er nemt at slippe fra politi biler men det er næsten umuligt at slippe fra politi mc,

• #3   8. dec 2009 Har ingen trailer

• #4   8. dec 2009 jeg bor i en lille by i sønderjylland og der køre politi bilerne sku med ind på stierne og det er let og slippe fra en mc .. gjorde jeg den gang jeg havde scooter .

• #5   8. dec 2009 jeg ved godt at politi bilerne også køre ind på stier;c men man kan altid lige lege lidt med dem, men politi mc`er kan man ikke lege med fordi de kører virkelige hurtige, og de kan køre over alt

• #6   8. dec 2009 ja i har jo ikke rigtig nogle marker og køre ind over smiley .. der køre de os med men så vælter de os .

• #7   8. dec 2009 hehe, men er der ingen som kann hjælpe?

• #8   8. dec 2009 jeg havde bare pille skiven af ! det så nemt , eller bare lige skift fælg , lån et af en kammerat ! køb et her inde eller sådan noget

• #9   8. dec 2009 bare åben den , der skal være begrundet mistanke om at den køre stærker , så bare træk den ... de må kun tage den hvis den har kørt , det er ikke ulovlig at trække en scooter rundt

• #11   8. dec 2009 Ja men de skal også tage ham for at køre på offentlig vej ! hvis han ikke har kørt !

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 15
    #12   8. dec 2009 Det er ikke lovligt at færdes på offentlig grund med en ulovlig scooter.

Kun hvis den er på en trailer.

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

#14   8. dec 2009 Ikke at jeg selv ikke har gjort det, men sådan er loven..

• #15   8. dec 2009 bjarke , du må gerne trække din scooter rundt , det kan de ikke gøre noget ved det er ikke ulovlig . bare den ikke er startet og den ikke er varm .. og har selv prøvet det ...

• #16   8. dec 2009 jo den må gerne være varm ? og du må gerne trække rundt med en scooter ! og hvis politi de vil gi jer en bøde for det eller tag scooteren så siger i bare at i ikke vil erkende det også kommer i , i retten for det og de SKAL kunne bevise at du har kørt på den ! lige som hvis du ligger og køre 200 inde i byen så kan de kun tage dit kørekort hvis de har en fart måling af dig på 1km ! sådan er reglerne !

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

#17   8. dec 2009 Nej du må ikke trække en ulovlig scooter rundt på offentlig vej.

Den skal minimum være 30cm over jorden, hvis den ikke er lovlig !

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

#18   8. dec 2009 (link fjernet)

• #19   8. dec 2009 det jo bare skrevet af en privat .. kan du ikke bruge til noget ..

ifølge loven på du ikke køre på den ! men når der ikke er nøgler i . og du bare trækker så må du gerne !

fx hvis du sidder en en bil og har drukket også bare lægger dig til og sove så sker der ikke noget hvis politi kommer ! men hvis du nu lige putter nøgler i for at høre musik , eller få lidt varme så ses det som om at du køre også kan du blive taget for spiritus kørsel ! og det helt seriøst !

ham der har lavet den kanllert side der er helt væk ! og du må også gerne have neon lys ! lige så meget du vil og over det hele MEN ... de må ikke GENERE andre billister altså blinde , og det gør det jo ikke hvis det sidder under en scooter ! nu har jeg selv haft 8 scootere og der ikke 1 eneste der har været lovlig men .. men de har aldrig taget den med ind på gården underligt nok og blev engang stoppet hvor jeg kørte uden hjelm og de sagde bare jeg skulle trække hjem også var det ,det ..

og forresten du kan heller ikke få bøde for at køre uden hjelm hvis du sidder bag på .. for du må slet ikke sidde bag på så du kan ikke få bøde for det smiley sådan er loven også lavet

• #20   8. dec 2009 André og Tryk Her i er forkerte på den.. Den må ikke stå på offentlig grund, med mindre det er afspærret til fx scooterrace!
    + Den skal være mindst 30cm over jorden mener jeg det er.. Altså en trailer højde.

• #21   8. dec 2009 hallo i 17 år ? tror i på alt hvad jeres kammerater siger i ungdoms klubben eller hva ?

... da jeg var 12 trak jeg da min knallet over til min kammerat tit også kørte vi på hans markvej og landbetjenten sagde ikke noget ! har aldrig haft knallert køre kort og de har de heller ikke sagt noget til odense politi hm ! det sjovt som i alle tror det der med de 30cm ? hvor pokker har i det fra ?

• #23   8. dec 2009 Må du gerne ! tror faktisk der er en fan gruppe ! hvis det nu gør dig glad så kan jeg gøre dig til admin er ? og vi kan nok også finde ud af at jeg kan hjælpe dig med din arto profil

• #25   8. dec 2009 jaah er sku lidt af en rebel ! kan også godt finde på og løbe over vejen IMENS DET RØDT !!! shok

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

#26   8. dec 2009 Tryk her.

17 år?
    Du snakker som om du har forstand på det hele.

Kunne være du skulle undersøge tingene inden du spiller klog.

Så i din verden må du gerne rende rundt med en pistol eller en kniv bare du ikke bruger den???

Og det kan godt være at din landbetjent ikke siger noget til ulovlige scootere, men så træk du din scooter ind på politigården og spørg om det er lovligt!!

• #27   8. dec 2009 jeg har sku ikke nogen scooter mere ! har jeg ikke haft 4-5 år nu ! er sku kommet over det stadie !

Jaaah du må gerne ha en pistol / jagtgevær kniv ! hvis du har pistol / våben tilladelse smiley så må du gerne ! lige som du må have din knallert hvis du har køre kort (tilladelse) er det så svært og forstå ?

Jaah det var min landbetjent da jeg var 12år gammel (: har boet i odense siden jeg var 13 og har kørt rundt på mine knallerter der ! og må også gerne trække en motorcykel hvis det er det som jeg har lyst til ! (hvis jeg ikke har kort)

Kan du ikke se sammen hængen ? du kan da bare ringe til din advokat og høre i morgen (: skal du have nummeret på en ? hvad nytter det og høre hva politi siger ? det jo ikke dem som laver reglerne de er der bare for at de skal blive overholdt ikke en skid andet ! og der står ikke noget i "SCOOTER LOVEN " om at i ikke må trække jeres knallerter ! og sådan er det !

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    okt 2007

#28   8. dec 2009 Ja du må gerne ha en knallert bare den er lovlig.. er det så svært at forstå?

Og ja du må også gerne ha en pistol/gevær men lige meget hvor mange tilladelser du har må du sku ikke ha det på offentlig grund.. er det så svært at forstå?

Medmindre du er tjenestemand..

Og nej det er ikke politiet der laver reglerne, men det er jo ligesom dem der sørger for at de blir overholdt..

og det kan godt være at de fleste betjente ikke gør noget hvis du trækker din ulovlige scooter på offentlig grund men hvis de har lyst kan de gøre det..

for den skal være min. 30cm over jorden---

• #29   8. dec 2009 det med våben !
    nu er der jo folk der går til jagt og skydning .
    vil det så sige det er ulovligt og have til våben i bilen på vej ud til skyde klubben eller skoven ?

• #30   9. dec 2009 Troels H....

HVAD ER det der er så svært og forstå her lige skrevet jeg aldrig har haft en lovlig knallert ! og politi har aldrig sagt noget til mig ! når jeg har holdt stille for det må jeg nemlig gerne ! du må også gerne trække din knallert rundt omkring til venner FØR DU bliver 16 også lige så snart du på privat grund så må du starte den og køre på den private grund !

og lige sådan med når den er tunet ! hvis nu at du tuner den så tosset du vil også at du trækker den over til en kammertat hver gang i skal lave på den så må du gerne trække den hvis du har lyst til det bare for at give et eksempel ! også trække den hjem også låse den inde der hjemme ! du må ikke køre på offentligvej med en scooter men når den ikke er startet kan den ikke køre ! og dermed kan de ikke gøre noget ! og sådan er det !

dkz-h0tzt4r < - > mc!,$

(: jaa i følge troels må du kun have et på privat grund ! aldrig have et andet sted en privat grund ! hmm ..

og tænk hvis man var 16 år og lige havde taget jagt tegn ? hvordan pokker skal du så komme ud og jage ?
    hmm .. du kan jo kun tage offentlig transport eller knallert .. hvis man ikke kan blive kørt og det må man også gerne !

Kommentér på:
tær på problemer

Annonce