{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Argh, kender i det? {{forumTopicSubject}}

At man er røv sulten, men simpelthen ikke gider lave mad før det virkelig er nødvendigt?
Er jeg den eneste sm syntes mad er en belastning, at man hele tiden skal spise, drikke og gøre ved for ikke og få det underligt :S
^^ Har ingen appetit.

Men omvendt må det sq også være nederen og være så glad for mad man blive rund af det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh, kender i det?
  • Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #1   7. dec 2009 kender det udemærket godt, og det er endnu værre når man er flyttet hjemmefra smiley da man boede hjemme var man sikker på der blev aftensmad ved 18tiden:P

kussekurt det er bare nedern når byens pizzariaer ikke bringer ud:O

• #2   7. dec 2009 smiley kunne nu godt ringe efter en pizza, men gider ikke bruge de unødige penge når jeg har det hele i køleskabet.

Og ja, meget nemmere derhjemme. Ren luksus at tingene bare bliver serveret og det hele smiley - kæmpe service.
    Bor på Nørrebro, og tror no bullshit jeg har de første 15 pizza steder inden for en radius af en kilometer smiley

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #3   7. dec 2009 sådan er det når man bor i storbyen smiley bor selv i en lille bondeby, men alligevel har vi 2 pizzarier, 1 café og 3 supermakeder smiley

Kommentér på:
Argh, kender i det?

Annonce