{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

mette t
mette t
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 153

mississippi burning {{forumTopicSubject}}

jeg sidder her med en engelsk opgave omkring mississippi burning (filmen) og skal give en karakteristik af de to FBI agenter.
men jeg er lidt lost.
til jer, som har set filmen, hvordan ville i beskrive de to personer, og de to personers forskelligheder ?

mvh Mette håber i vil hjælpe.
vil blot tage jeres hjælp som inspiration.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af træ stub 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræer 650 kr.
  • Rengøring af altan efter duer 1.160 kr.
  • Hænge en TV bænk op+ et TV 300 kr.
  • Ophæng af spejl 550 kr.
  • opsætning af Elfa skinnesystem 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mississippi burning
  • #1   25. nov 2009 hold da kæft ser i stadig på den film? så den for 3år siden i folkeren smiley

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #2   25. nov 2009 Tror jeg så den for 6-7 år siden i folkeskolen smiley

• #3   25. nov 2009 Gene Hackman er jo gammel sherif i Mississippi så han er jo en redneck. Han kender folkekulturen i syden så derfor ved han hvordan man skal opfører sig i syden på det tidspunkt. Men han er dog også den som er villig til at gå udenom loven og misbruge sin magt for at få klanen ned.

Willem Dafoe er jo en nordstatsmand. Det vil sige at han ikke ved hvordan man skal opfører sig i syden (han sætter sig ved negerne og spiser) udover det ved han ikke hvordan han skal beskytte sine kilder eller overhovedet få kilder da hans fremgangsmåde er helt forkert i forhold til det er syden. Han er den som går lige efter bogen og vil ikke gå uden nogle regler for at få klanen ned. Desuden er han meget ung så derfor har Gene ikke stor respekt for ham.

Det var bare lidt men vel nok til at du selv kan lave noget... Det er jo Nord vs. Syd symbolsk set

• mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

#4   25. nov 2009 blood brothers. det var lige sådan noget der jeg skulle bruge. jeg har jo meget om hvordan de er i filmen. men lige præcis hvorfor de er sådan er lige hvad jeg kan bruge smiley

• #5   25. nov 2009 Det er profilerne i filmen... kunne bare ikke huske hva de hed i filmen! Det er ikke som de er i virkeligheden...

Men Gene Hackman har jo før spillet Grand Dragon i Klanen før så han har nok noget for det...

men kig på imdb.com så skal du nok finde noget?

• mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

#6   25. nov 2009 skal også bruge dem fra filmen :)- tak

• #7   25. nov 2009 Så lidt.... held og lykke med den

• #8   25. nov 2009 ville godt se den maiiin

Kommentér på:
mississippi burning

Annonce