{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

jobansøgning... respons {{forumTopicSubject}}

JOBANSØGNING

Navn: Jonas XXXXXXX

Fødselsdato: XXXXXX

Adresse: XXXXXXXX

By: XXXXXXXX

Arbejder: det sidste lille år har jeg arbejdet ved Skoda i Holsted St. og gør det stadig, men da jeg som regel kun er der en time dagligt fra 15 til 16 vil jeg gerne supplere det med andet arbejde. Derfor ansøger jeg hos jer.
Har også arbejdet ved FL biler, mellem Holsted St. og byen i ca. 1,5 år så kan godt skrue i biler osv.

Lidt om mig: Jeg går i 10 kl. på Højmarkskolen i Holsted men stopper lige så snart at jeg har fundet noget arbejde, da jeg skal på tekniskskole efter julen, så hvis i står og mangler lidt julehjælp, så gør jeg det gerne.
Jeg er en meget glad og udadvendt dreng og kan godt lide andre mennesker. Jeg er selvfølgelig ikke ryger.

Lidt om hvad jeg laver i min fritid: Jeg skruer rigtig meget i min scooter og bruger også mange penge på det. Jeg er desuden pistolskytte i Holsted skytteklub endda på rimelig højt plan, og spiller badminton på hobby plan. Og så bruger jeg så meget tid som muligt sammen med min kæreste.

Min familie: Jeg har en far som hedder Henning, en mor der hedder Marianne og en lillesøster der hedder Julie og så har vi en hund som hedder kvik

Tider som vil passe bedst for mig:
Mandag til kl. 14:45
Tirsdag til kl. 14:45
Onsdag til kl. 14:45
Torsdag til kl. 14:45
Fredag til kl. 14:45

___________________________
Mobil: XXXXXXXX
underskrift


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jobansøgning... respons
  • #1   16. nov 2009 syntes i der mangler noget?... ved godt at det er lidt svært at skrive noget til en man ikk kender ....

  • #2   16. nov 2009 Hvor skal den sendes hen?

  • kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #3   16. nov 2009 hvor skal det sendes hen?.
    hvad mener du med: "så kan godt skrue i biler osv." hvad er osv?.

    hvor gammel er du?, hvad har du af erfaringer, hvorfor søger du arbejdet?

    hvad mener du tuder som passer bedst for mig? hvis det er arbejdstiderne så drømmer du vist.

    hvis det er samtale tider så finder du ud af det når de evt. ringer til dig.

    tror det var hvad der mest faldte mig ind. men slet ikke en ansøgninge jeg ville sende ud


  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #4   16. nov 2009 Først og fremmest kører du lige den ansøgning gennem en stavekontrol, bagefter får du en til at rette/indsætte div. punktum og kommaer der mangler. Du skruer PÅ en knallert/scooter ikke "i" den.
    Er det en uopfordret ansøgning, eller er det et firma der søger? Hvad er det for et job du søger? Der står intet om hvad jobbet du søger indebærer og har svært ved at se det ud fra din tekst, der står ligeledes heller ikke hvad dine kvaliteter er. Det gælder om at sælge dig selv uden at overdrive/lyve + at matche deres forventninger til en ansat 101%

    "Min familie: Jeg har en far som hedder Henning, en mor der hedder Marianne og en lillesøster der hedder Julie og så har vi en hund som hedder kvik " Alt for meget info og ligegyldigt for en arbejdsgiver at vide.

    Du går i 10.klasse nu og det vil sige du skal ud og finde en læreplads eller? I såfald skal du sende en ordentlig ansøgning og ikke en du ville sende for at få et job som flaskedreng i Super Brugsen smiley

    Min mening og der er sikkert delte meninger omkring det ovenstående.

    Held og lykke med jobsøgningen.

    HB


  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #5   16. nov 2009 Dude D>> Læs nu hvad manden skriver:
    Tider som vil passe bedst for mig:
    Mandag T I L kl. 14:45
    Tirsdag T I L kl. 14:45
    Onsdag T I L kl. 14:45
    Torsdag T I L kl. 14:45
    Fredag T I L kl. 14:45


  • kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #6   16. nov 2009 dude han skriver:

    Tider som vil passe bedst for mig:
    Mandag T I L kl. 14:45
    Tirsdag T I L kl. 14:45
    Onsdag T I L kl. 14:45
    Torsdag T I L kl. 14:45
    Fredag T I L kl. 14:45
    --------------------------------------------

    altså for mig ser det ud som om han kun kan arbejde fra kl noget om morgen til kl 14:45...


  • Dennis  L
    Dennis L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 12 Svar: 33
    #7   16. nov 2009 slet hvad dine forældre søster og hund hedder det kan man ikke bruge til noget..
    + det ryge noget.. ellers fint syntes jeg


  • #8   16. nov 2009 Jeg syntes bestemt den skulle suppleres op med et CV af en art, selvom du kun går i 10 eller lign.

    Jeg kan give dig et eksempel på et cv.

    Navn:
    Adresse:
    Postnr. og by:
    Tlf.:
    Mobil:
    E-mail:
    Hjemmeside:
    Alder:
    Civil status:


    Martin Jørgensen
    Hulvejen 4
    3243 Græve
    33 44 66 88
    99 00 87 54
    Martin-J@martinjorgensen.dk
    www.martinjorgensen.dk
    34
    Jeg er gift på 6. år og har en datter på 2½ år

    Erhvervserfaring

    2003 : Hjemmehjælper (vikar), Randborg Kommune
    2001-2003: Social- og sundhedsassistent, Randborg Center for Socialpsykiatri
    2000 : 7 måneders elevplads (social- og sundhedsassistent), Neurologisk afdeling, Markens Sygehus
    1999 : 5 måneders elevplads (social- og sundhedshjælper), DemensCentret, Hobjerg
    1991-1999: Hjemmehjælper, Randborg Kommune
    1990 : Kassemedarbejder i Bimala A/S

    Uddannelse

    1999-2000: social- og sundhedsassistentuddannelse, Huhejskolen, Randborg
    1988 : 10. klasses afgangseksamen, Vinterskolen, Højen

    IT-kompetencer

    Solidt kendskab til internet og Office-pakken, herunder Outlook

    Sprogkundskaber

    Jeg taler og skriver dansk flydende
    Jeg taler og skriver engelsk på højt niveau
    Jeg forstår og kan gøre mig forståelig på tysk

    Personlige kvalifikationer

    Ansvarsbevidst
    Tålmodig
    Positiv
    Social
    Psykisk stabil
    Hensyntagende

    Fritidsinteresser

    Langt det meste af min fritid går sammen med familien og vores parcelhushave, hvor jeg dyrker roser, som er min store lidenskab. Desuden spiller jeg fodbold, på motionsplan, hver tirsdag aften.

    Yderligere oplysninger

    1994 : aftjente værnepligt på Ransbjerg Kaserne


  • #10   16. nov 2009 morten 1000000000000000000 gange tak lige hvad jeg havde brug for smiley og også tak til jer andre... da det er min første nogen sinde er det så ikk godt nok ? altså mener om det ikk er et ok forsøg?

Kommentér på:
jobansøgning... respons

Annonce