{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

Itunes/Ipod HJÆLP! X HØJ {{forumTopicSubject}}

Det er fordi jeg lige har faaet en ny iPod (160 GB) Saa der kan vaere en hel masse paa. Og saa har jeg lagt baade billeder og musik paa. MEN, hvordan kan man undgaa, at de ''senest tilfoejet'' kommer paa? For naar jeg tilfoejer nye sange, saa kommer de selvfoelgelig ind i ''seneste tilfoejet'' - men naar jeg saa ogsaa ligger sangene over i en bestemt mappe - saa ligger de baade i ''senest tilfoejet'' og i den nye mappe. Og saa har man dobbelt op af sangene. Er det meningen, eller er der noget man kan goere?
Hvis du forstaar hvad jeg mener ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Itunes/Ipod HJÆLP! X HØJ
  • #1   12. nov 2009 du har dem bare to gange, men de fylder ikke ekstra, så jo mindre du synes det er irriterende at de ligger i senest tilføjet, så kan det jo være ligemeget smiley

• #2   12. nov 2009 wow det var dårligt formuleret smiley alle sangene ligger i musik mappen, og alle de sange der kommer på forskellige spillelister fylder ikke noget, de bliver bare "hentet" fra musik mappen. Det lød ikke meget bedre smiley godnat sov godt smiley

• #3   12. nov 2009 man kan også sige at de sange der "ligger" i Senest tilføjet, osv.. kun er genveje til den oprindelige fil, De fylder ikke 2 gange af den grund smiley

• #4   12. nov 2009 det var lige præcis det jeg prøvede at skrive, men kunne ikke lige finde ud af at sige det på ordentligt dansk smiley

Kommentér på:
Itunes/Ipod HJÆLP! X HØJ

Annonce