3.897 visninger
|
Oprettet:
Hår der ikke vil farves. Hjælp mangles {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg står og gerne vil have mit hår farvet, men mit hår - det meste af det - vil ikke tage i mod farven.. Jeg har på nuværende tidspunkt meget mørkebrunt hår, med ønske om en gylden brun farve.
Jeg købte så den farve som ønsket, og fik det farvet. Men da jeg fik det tørret så det fuldstændig ud som normalt. Jeg prøvede så igen, at farve det - men uden held.
Jeg købte så en affarvning, men det virkede heller ikke rigtigt. Det lange vil bare ikke farves.
Hvad gør jeg? :o)
apr 2007
Følger: 89 Følgere: 84 Emner: 406 Svar: 5.079
Tro mig, det ødelægger håret meget selv at affarve det. Få frisøren til at lave en masse striber. Det er også meget billigere i længden, nu hvor du går og køber en masse, som ikke virker!
okt 2009
Følger: 1 Svar: 23
Tag til frisøren, men hvis de vil afrense dit hård skal du gå videre til en anden, for afrensning er ikke godt for håret og det bliver ikke kønt af det.
Men som Trine siger, få lavet en masse striber så bliver det med tiden lidt mere gylden. Du kan ikke skifte over fra meget mørke brunt og hen til Gylden brunt bare på et forsøg. Så du skal have lavet striber.
Desværre
nov 2008
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 36
okt 2009
nov 2008
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 36
okt 2009
Det bliver altså 100gange flottere.. og og så er frisør farve også en smule sundere en matas farve.. MEN ikke fordi at noget som helst hår farve en sundt
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 5
Hvilket i øvrigt nok er umuligt da dit hår er mættet med farve nu !
okt 2009
Men at gå fra mørkt til lysere hår kommer til at ødelægge håret fuldstændigt..
Hår der ikke vil farves. Hjælp mangles