{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

taxa chauffør {{forumTopicSubject}}

hej vil gerne være taxa chauffør´så vil høre om der er nogle der ved hvor lang tid det tager at tag ved en privat kørelærer eller på amu syd..

om om jeg evt kan kontakte amu som privat person og melde mig på et hold eller hvordan...

og evt en pris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taxa chauffør
  • #1   3. nov 2009 har jeg så gjordt nok derfor jeg spørg folk her inde og kun svar fra nogle der ved det...

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #2   3. nov 2009 har du alm. kørekort i forvejen.....??
    det kræver først og fremmest at du har haft kørekort i mindst 3 år, og du kan sagtens gå til teoriprøve med det samme når du begynder hos en privat kørelærer, hvis du altså kan huske det hele, du må maks ha 3 fejl...
    Du skal ha 2 - 3 køretimer og køreprøven skal være 100% fejlfri, samt du skal finde frem til 2-3 adresser på den hurtigste måde.... Dette koster 4500,-

Herefter skal du så ha et ekstra kursus for at erhverve ''Førerbevis'' for at køre med passagerer, sygetransport og limo-kørsel...... Dette tager i mellem 10 - 12 hele dage på en EUC kursuscenter og koster 1200,-
    på denne kursus SKAL DU BESTÅ en teoriprøve, førstehjælpsprøve teoretisk samt praktisk..... Så har du det du skal bruge......

• #3   3. nov 2009 tak erik og ja har haft bil kørekort i 3 år har også til lastbil...
    det førebevis kan jeg kun tag det på et euc kursus center..

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

#4   3. nov 2009 Jamen så er det bare at komme i gang...:-)
    Altså det kan tages som AMU kursus, EUC kursus, men ring og snakke med din lokale kursuscenter.... Eller ring og snak med Lemvig Handelsskole ATT: Kaj Lykke Madsen, han kan fortælle dig præcis hvor der er kursus i nærheden af dig hvis nu din kursuscenter er total booket, for så plejer han selv at lave kursus for de nødstedte så....

• #5   4. nov 2009 kanon tak skal du ha bor i fredericia og kan se amu syd har først plads d 19-4-2010

• KIV n
    KIV n Tilmeldt:
    feb 2007

#6   4. nov 2009 ja det er noget lort de kun kører kurset et par gange årligt, jeg ventede selv et halvt år........ men ta taxa kort først, meld dig til førerbevis kurset, og derefter kan du få lavet en midlertidig førerkort hos din lokale kommune, den gælder 3 måneder og koster 100,-
    min kommune vil dog ikke udstede noget som helst uden at jeg har et rent straffeattest med der er maks 2 uger gammelt, samt bevis på at du er tilmeldt den lovpligtige kursus......

Kommentér på:
taxa chauffør

Annonce