876 visninger
|
Oprettet:
taxa chauffør {{forumTopicSubject}}
hej vil gerne være taxa chauffør´så vil høre om der er nogle der ved hvor lang tid det tager at tag ved en privat kørelærer eller på amu syd..
om om jeg evt kan kontakte amu som privat person og melde mig på et hold eller hvordan...
og evt en pris
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 112
feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
det kræver først og fremmest at du har haft kørekort i mindst 3 år, og du kan sagtens gå til teoriprøve med det samme når du begynder hos en privat kørelærer, hvis du altså kan huske det hele, du må maks ha 3 fejl...
Du skal ha 2 - 3 køretimer og køreprøven skal være 100% fejlfri, samt du skal finde frem til 2-3 adresser på den hurtigste måde.... Dette koster 4500,-
Herefter skal du så ha et ekstra kursus for at erhverve ''Førerbevis'' for at køre med passagerer, sygetransport og limo-kørsel...... Dette tager i mellem 10 - 12 hele dage på en EUC kursuscenter og koster 1200,-
på denne kursus SKAL DU BESTÅ en teoriprøve, førstehjælpsprøve teoretisk samt praktisk..... Så har du det du skal bruge......
maj 2007
det førebevis kan jeg kun tag det på et euc kursus center..
feb 2007
Altså det kan tages som AMU kursus, EUC kursus, men ring og snakke med din lokale kursuscenter.... Eller ring og snak med Lemvig Handelsskole ATT: Kaj Lykke Madsen, han kan fortælle dig præcis hvor der er kursus i nærheden af dig hvis nu din kursuscenter er total booket, for så plejer han selv at lave kursus for de nødstedte så....
maj 2007
feb 2007
min kommune vil dog ikke udstede noget som helst uden at jeg har et rent straffeattest med der er maks 2 uger gammelt, samt bevis på at du er tilmeldt den lovpligtige kursus......
taxa chauffør