{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Helle  L
Helle L
Tilmeldt:
6. sep 2009
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 43

Canada Goose. {{forumTopicSubject}}

Jeg leder desperat efter denne jakke.

jeg har ledt & ledt,
men jeg kan simpelthen ikke finde den nogle steder
til under 1500..

den må gerne være brugt, & fake..
nogle der sælger denne jakke, eller kender nogle hjemmesider?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canada Goose.
  • #1   28. okt 2009 Hvis du vil have en fake, kan du ligeså godt lade være med at købe en....


    *host* wannabe *host*


  • jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 88
    #2   28. okt 2009 Hej

    Du begår en stor fejl ved at købe en fake, den er nemlig ikke nær så varm eller god kvalitet som en original.


  • Kamille B
    Kamille B Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 88
    #3   28. okt 2009 Synes helt klart en fake ville være bedst, da Canada Goose bruger pels:(

  • #4   28. okt 2009 kan få fake til 1200 hvis det er ? alle farver 1500 for lange model

  • #5   28. okt 2009 Bare mail i en Pb så sender jeg billeder af dem alle sammen så kan du selv bestemme !

  • #6   28. okt 2009 og man kan altså ikke se på den at den er fake OVERHOVEDET , den eneste forskel er at det ikke er gåse dun men alm. dun som alle andre bruger i dun jakker som har virket fint de sidste mange år

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #7   28. okt 2009 bla bla.. folk som siger man ikke kan se forskel, og at det kun er dun, de ved ikke hvad de snakker om! SLUT! Det materiale som den ægte vare er lavet af, er meget mere smudsafvisende og slidstærk end hvad man kan lave for 1500 kr. Til pelsen er der brugt pels ja, så om det tæller op eller ned med de programmer som er i tv for tiden, det vil jeg undgå at kommentere på. Den største fordel er dog at når man investerer i en ægte model, så kan man få skiftet "ribberne" ved håndlede, for de VIL blive slidt.. og det samme med pelsen... Jeg har set det RIGTIG mange gange, at folk med en fake kommer og har problemer med at jakken har tabt farve, at pelsen er helt væk eller af ærmene er slidt i stykker...

    Så MEGET hellere købe en anden jakke som ikke er fake.. Det andet lort der er fyldt med alt mulig rest fjern med kødrester på osv.. søg rundt om på nettet efter information så finder du hurtigt ud af at det ikke kan svare sig!

    Det er bare min mening, at du ikke skal smide dine penge væk på det...


  • #8   28. okt 2009 (link fjernet)

  • Kamille B
    Kamille B Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 88
    #9   28. okt 2009 Godt antihero:)

  • Helle  L
    Helle L Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 43
    #10   28. okt 2009 antihero.
    - det der fis får mig ikke til at ændre mening..


  • #11   28. okt 2009 Missworld, sørgeligt!

  • Helle  L
    Helle L Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 43
    #12   28. okt 2009 antihero; kan godt ske du syntes det er sørgeligt.
    - men det kan jeg ikke tage mig af s;


  • #13   28. okt 2009 Endnu mere sørgeligt!

  • #15   28. okt 2009 Ja, jeg er altid på tværs (;

  • Kamille B
    Kamille B Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 88
    #16   28. okt 2009 Kan man da sagtens have ondt i røven over, så længe det er dyrene det går ud over. Tror de er ligeglade med, hvor meget hun betaler for deres lig, og hvor længe hun gider gå med dem..

  • Kamille B
    Kamille B Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 88
    #18   28. okt 2009 Vil lige sige, at jeg var udemærket klar over forholdene før. Har været medlem af Anima længe, og har længe prøvet at oplyse folk om, hvordan det foregår. Men det går noget nemmere, når medierne bakker op om det, og det kan man jo lige så godt udnytte:) Men intet af det der blev vist, kom bag på mig. Og synes også det er sjovt, at politikerne først får øjnene op for det nu, for det har længe været tilgængelig viden.
    Mht. en kopi, så troede jeg måske det brugte fake-fur, da ægte pels i sig selv jo gør varen dyr, kopi eller ej.


Kommentér på:
Canada Goose.

Annonce