{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskotek - har de lov til ?
  • #1   28. okt 2009 Det burde ikke være lovligt men de bestemmer hvad de vil have for du kommer ind på deres egendom, men det er ulovligt fordi det overtræder loven, lige som forskelen mellem sort og hvid osv osv.

  • #2   28. okt 2009 Men hvis du brokker dig kan du slet ikke komme ind ! Har selv prøvet det smiley

  • #3   28. okt 2009 Kras og IN er max slemme til det der .. 50,- for damerne, og 300,- for fyre (med fri bar, men oss for damerne)

  • #4   28. okt 2009 Thyzon lige det ord jeg ikke kunne få frem til fingrene smiley

  • #5   28. okt 2009 hart oplevet det alt for tit på luux i odense førhen, og det er så usselt, men ideen er jo god nok, fyrene kommer i byen hvis der damer, damerne kommer i byen hvis der er billigt, altså tjener stedet flere penge;) men syntes det er så USSELT ! men kender så heldigvis også mange der så står i døren med mig og så får prisen afvide, så vender vi os om og så er det halve af køen væk igen smiley arg kan bar blive så sur over de kan gøre sådan noget der !!

    kan man melde dem for det? og stadig have en god chance for at vinde ?


  • #6   28. okt 2009 nej men hvad sker der så med stedet hvis det er ?

    det sted i odense som gør det nu, blev tidligere lukket pga dørmændene havde afvist en gruppe unge mennesker udelukkende pga hudfarve, så syntes det er helt fair de lukkede stedet, nu åbnede det op igen, og syntes rigtig godt om stedet, nu begynder de fandme bar på sådan noget luux pis hva fanden sker der ! hvis det fortsætter gider jeg alligevel aldrig i byen der igen, men de kan vel ikke nægte mig at komme ind igen ? det er vel også at se forskel på mig og de andre gæster ?:)


  • #7   28. okt 2009 Louise: nej det er ikke fair, overhovedet.. men single fyre er og har altid været dumme når det handler om byen og piger:P bliver man fuld til en fest og man skal i byen, og man så hører der er fyldt med damer det ene sted så er man næsten ligeglad med prisen på entre. og det har de jo regnet ud de forskellige steder, men det er virkelig at gå for langt syntes jeg, de tjener sku kassen i forvejen

  • #8   28. okt 2009 hmm nå, hvad sker der med stedet hvis de bliver knaldet på det der? får de ikke bare en bøde ?

  • #9   28. okt 2009 Det er reelt ulovligt at lave forskel på prisen.. diskrimination.. Men en natklub må afvise hvem de vil, uden grund.. De må ikke afvise pga. hudfarven.. Eller en person er grim eller noget i den dur.. Men de må gerne bare afvise uden grund..

  • #10   28. okt 2009 glad for jeg bor i aalborg ... gratis at gå i byen smiley

  • #11   28. okt 2009 årh ja der er mange steder der gør det for at tjene penge. og alle ved at fyre drikker mere end tøser også derfor de har gjort det når der er fri bar. men det er ikke fair selvom jeg syns det er en go ide for det er billigere for mig:P

    men der er mange steder hvor de afviser større grupper udlændinge hvis de er fra andre byer da der oftes bliver balade af den grund desværre.. endnu engang dejligt at være pige der kan man komme ind alle steder uden problemer:D


  • #12   28. okt 2009 carina: det var sku dca nogle vilde priser:S men det er jo så også derover..

    unni: det er en dårlig undskyldning de bruger med at drenge drikker mere end piger smiley det handler om at fyrene kommer i byen hvis der er damer, og damerne kommer i byen hvis det er billigt, altså samler de både drenge og piger samme sted og tjener derved kassen på det, de har sku regnet den ud, og ideen er jo god nok, men det er jo i virkeligheden pisse svinsk


Kommentér på:
Diskotek - har de lov til ?

Annonce