{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Foto logo - På billeder.? Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg vil rigtig, rigtig gerne have et logo som jeg kan sætte på de billeder jeg tager!
Jeg tager, rigtig mange. Og har os haft en hjemmeside med dem, og laver nok os en igen smiley
Jeg tager billeder af andre(der rider), ell. med deres dyr, men indtil videre kun af mine venner - og gratis.

Det jeg gerne vil undgå det er at folk "stjæler" billederne til hjemmesider osv.
-Og også bare så man kan jeg jeg går op i det(har et kamera og tager fotos seriøst)

Hvordan kan jeg lave et logo? Og hvordan kan jeg sætte det på mine billeder, eks. alle på en gang, har hørt om nogle der havde det/kunne det, men de kunne ikke huske hvad det hed smiley
Så vil i ikke nok hjælpe mig? smiley

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foto logo - På billeder.? Hjælp..
  • #1   22. okt 2009 Adobe Lightroom kan gøre det med tekst. Photoshop kan også.

Logo kan du lave i Photoshop, eller andet, det er lidt op til dig selv hvad du vil lave det, personligt ville jeg jo nok fortrække Photoshop smiley

• #2   22. okt 2009 Ikke for at være grov, men jeg tror ikke at hestebilleder og billeder af dine venner er hvad folk går og stjæler.

• #3   22. okt 2009 Sebastian P>> Jeg har da taget alle dine heste billeder ;P

• #4   22. okt 2009 Hvis det er en side der er så uprofessionel at stjæle, så får den sgu nok heller ikke meget omtale smiley

Jeg har fået stjålet billeder uttallige gange både af aviser og hjemmesider, og hvis de vil skal de sgu nok få fjernet vandmærker på billeder.

• #5   22. okt 2009 Sebastian P>> Det er nemt nok at ordne. Du sender dem bare en faktura på xxxx antal exponeringer eller xxxxxxx antal avis oplag, så er de tvunget til at betale dig smiley Den slags gør de så kun 1 gang med at ta' billeder uden tilladelse.

• #6   22. okt 2009 jeg vil bruge Photoshop.
    Du desiger dit logo først.
    Så optager du at du ligger logoet på et af dine billeder og gemmer det.
    Dernæst afspiller du din "handling" på en hel mappe med billeder.
    Så gør den det selv.

• #7   22. okt 2009 Peter H

har skrevet så mange breve og emails, men får kun penge 1/3 af gangene.

• #8   23. okt 2009 1000 tak Magnus, har du et link til direkte download? smiley

Og jo, tro mig. der er MANGE der stjæler billeder af dyr (og heste).. Til ex hestenetsider ja.

Kommentér på:
Foto logo - På billeder.? Hjælp..

Annonce