{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside, tjeck den ud...
  • #1   18. jul 2007 Haha lækkert billed med ham der sigter og samme tid kværner en franskhotdog ;D...

    Men ellers nice hjemme side og gode billeder (:


  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #2   18. jul 2007 he he, ja det er ret cool!

    Tak for det Daniel!


  • #3   18. jul 2007 Ingen problem (:

  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #4   18. jul 2007 Tokii .
    Det kan du have ret i.. Jeg vil prøve at lave fosiden lidt simplere... men tak!


  • #5   18. jul 2007 Haha hvorfor kommer jeg til at tænke på Blinkende lygter når jeg ser dette her billede smiley (link fjernet)

  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #6   18. jul 2007 Bubber....
    he he! godt set!


  • #7   18. jul 2007 hej, jeg ville lige ligge lidt pros/cons

    Jeg syntes sitet i sig selv virker uoverskueligt og irrterende at se på. Farverne er fine, men indholdet ligner det er blevet kastet ind med en skovl.
    Du skulle dele det lidt op, så billeder og tekst står ved sidden af hindanden, måske på kryds, og evt lave tekst størrelsen noget mindre. Jeg skal ikke buge briller selvom jeg er 5 meter væk fra skærmen med den størrelse der er nu...

    Håber du tager det som posetiv kretik..


  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #8   18. jul 2007 Tonni J,: super! der er så mange ting man gerne vil lægge ind, og nogle gange tager det overhånd... så derfor kan der godt være tendens til at det bliver lidt rodet. Tak for det.

    Martin J:
    Det er bare et spørgsmål om at tilpasse basis så det passer 100%, det er MANGE gange lækre at gå med end kampvesten, (dog er kampvesten mest effektiv)
    Og tak for det!


  • #9   18. jul 2007 det du kunne gøre var at lave billederne lidt mindre eller mindter rammen lidt bredere.. det vil gøre underværker..
    Evt. lave en topmenu med forskellige emner..

    Jeg har selv lavet en del hjemmesidder, det er bare lidt lang tid sidden. Men overblik og behagligt udseen af sitet er meget vigtigt for at folk gider at kigge på det..


  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #10   18. jul 2007 Tonni J: Jep jeg er helt med på hvad du mener. Pt har jeg ikke lige tiden til at sætte det ordentligt op, men ville alligevel gerne have siden i "luften"

  • #11   18. jul 2007 det kommer jo nok lidt efter lidt =)

Kommentér på:
Hjemmeside, tjeck den ud...

Annonce