{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

HVAD SKER DER FOR UREELLE PERSONER!? {{forumTopicSubject}}

ja hvad sker der for de spassere der ikke fatter en skid af reelitet ?

man har en aftale på en byttehandel,
og så er halvdelen af de ting man får defekte,
der efter bliver der aftalt at der skal gå 500 Kr ind på min konto. og da man så skriver og spørger kommer der intet svar. så kigger du under profilen igen,
og så ser du du er kommet på filter listen.?

sytes man skulle kunne black liste folk. eller hænge dem ud.

har i nogle ideer, til hvordan man kan "tackle" de uærlige personer som er her inde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD SKER DER FOR UREELLE PERSONER!?
  • #1   2. okt 2009 Bruger salgs vurdering og karakter givning, ligesom på Qxl

• #3   2. okt 2009 jeg lavede noget byt med en gut herinde. jeg fik så en stationær pc. da jeg kom hjem var der kode på. han krævede så 200 for koden. og nu vil han osse ha penge for og gi mig kvitteringen

• #4   2. okt 2009 jeg byttede engang en fjernstyret bil, benzin dreven mostertruck! for en håndfuld nye computer dele! troede jeg da! der kom dele som var så forældet så man tror det er løgn!

jeg kontaktede så gutten og spurgte hva det var for noget! det kendte han ikke til og blablabla så sagde jeg til ham at jeg ville få politiet på ham hvorpå han sagde at hvis jeg gjorde det ville han sende et tæskehold efter mig! jeg ringede dog alligevel til politiet men de sagde at det ikke var værd at lave noget ud af!

så fik jeg en ide! jeg lavede en anden bruger på baboom og skrev til ham for han havde sat min bil til salg allerede, at jeg havde et monster bilanlæg som jeg vildt gerne ville bytte med hans bil men han skulle betale porto på bil og anlæg da begge vejede en del og jeg ville have lidt ekstra for anlægget! han sendte bilen til min fætters adresse og der lå 400 kr i for forsendelsen! jeg havde derimod ikke sendt ham et anlæg men hans gamle lorte dele tilbage! hørte aldrig fra ham igen og bruger blev slettet kort efter! men ville godt ha set hans fjæs da han åbnede pakken med hans eget skrammel i... men det er da neder at folk ikke kan lave ærlige handler smiley

• #5   2. okt 2009 der blev han lige owned smiley

• #6   2. okt 2009 Baboom er noget lort, sådan er det bare smiley

- Folk er så skide uærlige, og der bliver ikke gjort en skid ved det. De kunne i det mindste lave et karakter/vurderingssystem som andre reelle salgssider har, men næh nej,,

Folk får bare lov til at sejle deres egen sø, og snyde alt det der passer dem, og folk har ingen chane for, at komme med deres erfaringer bagefter.

• #7   2. okt 2009 man skal bare handle face2face tror sku ik bb er så meget værre end de andre steder

• #8   2. okt 2009 Michael W

Hold kæft en fed ide smiley

• #9   2. okt 2009 Man skulle hellere lave såkaldte BaboomMarked ala loppe markeder hvor folk kunne tage deres ting med og så kunne man bytte/handle med folk der og undgå alle de useriøse typer! især dem der byder og så springer fra efter 30 PB´s og adresse udvekslinger og sådan! ARGHH!!!

• #10   2. okt 2009 Jeg syns nu ikke jeg har haft problemer andre steder, hvor man har mulighed for, at tjekke op på brugeren inden man handler, og se om de rent faktisk lever op til det de lover. F.eks. Trendsales, QXL, Ebay osv.

Derudover har man den garanti, at folk ofte er vurderet i folkeregistret, så man kan se, at personen rent faktisk er den, den udgiver sig for + man får udleveret den korrekte adresse i henhold til oplysningerne i folkeregistret.

• #11   2. okt 2009 Fatter heller ikke hvorfor folk er sådan. Har heldigvis aldrig oplevet det endnu. Men det handler vel bare om tid før man oplever det.

Må være skide sjovt at få noget til at stå på ens straffeattest hvis man bliver nuppet for det. :S

• #12   3. okt 2009 Michael W - fandme smart tænkt, og heldigt han hoppede på den... ej hvor ville jeg gerne havde set hans ansigt da han åbnede pakken... smiley

• #13   3. okt 2009 Michael W
    Hahaha fuck det er jo for genialt xD

• #14   3. okt 2009 Michael W
    fuck du er jo for nice smiley

• #15   3. okt 2009 Same old story, different writer smiley Booorring !

• #16   3. okt 2009 whiiiiiiiiiiiiiiiiiine.
    it doesnt help !

• #17   3. okt 2009 ^^ Exactly !!! smiley

• #18   3. okt 2009 Har desværre også oplevet det selv at blive snydt, selv me folk som man har handlet med og snakket med face 2 face, så man tror man kender dem... men så sker det alligevel at de tar røveren på en! Da jeg konfronterede vedkommende med tingene, fik jeg intet svar og blev smidt på filterliste. Er ikke typen der gider bære nag i alt evighed, så bliver man indebrændt.... men hvis jeg nogensinde ser ham eller den bil han kører rundt i - ved nemlig hvor han bor - så er det nok sidste gang han har taget røven på folk. Jeg HADER sådan nogle spassere der tror de kan gemme sig fordi de måske lige bor 2-300km væk... men de glemmer bare at lige pludselig en eller anden dag,, så er man altså lige i området og så falder regnskabet ligesom på plads igen ;-)...

• #19   3. okt 2009 du kan ikke gøre en skid mod de forpulede perkere på bb.. med mindre du kan bevise noget i mod de perkere ....

• #20   3. okt 2009 DIMMOR ?
    HVORFOR LIGE ORDET PERKER ?
    SNAK DA PÆNT

• #21   3. okt 2009 Baboom er til for at snyde hinanden og svine og nedgøre folk når de stiller spørgsmål de gerne vil have råd til...

Det er min opfattelse af Baboom på den korte tid jeg har været her...

• #22   3. okt 2009 Er også blevet snydt flere gange af denne her bruger: (link fjernet)

• #23   3. okt 2009 SHN: den viser ingen side. smiley

men ja... kan bare sige " elsker hunde" med 3 stjerner for og bag.

vi handlede face to face. men inden jeg fik set mig om så var de smuttet og havde knap nok fået testet det hele,
    og de sidste par ting kunne man ikke teste da han også havde glemt strøm kabler osv...

det er satme falbet.

om ik andet så kunne de godt slette de nregel med man ikke måtte udhænge "dårlige brugere".

hvilket jeg er ret irriteret over lige pt. da man hurtig ville kunne få sådan et forum emne fyldt hurtig op.

• #24   3. okt 2009 man skulle kunne rate hinanden og handlerne!

• #25   3. okt 2009 yup

så skulle det laves som på qxl. at det var først når man havde en køber, at man kunne rate. smiley

• #26   4. okt 2009 tror sku jeg vil skifte navn til "KIK ANNONCERN E" :P?

nogen der er med ?

Kommentér på:
HVAD SKER DER FOR UREELLE PERSONER!?

Annonce