{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247

Nogen der kender til denon ... {{forumTopicSubject}}

DENON surround receiver?

Sidder og overvejer at skulle købe sådan en, da den jo kan alt muligt.

Link her: (link fjernet)

Min spørgsmål er så.. Hvis jeg vil have den til at arbejde sammen med min computer, hva skal man så bruge at kabel?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at bruge den ekstra zone der er i den til at høre musik og radio fra min computer.

Min computer vil bare komme til at stå ca 5 meter fra receiveren og gider ikke have et synligt kabel liggene.

Jeg er så ved at bygge om så har mulighed for at trække ledningen i væggen, men hva skal det være for en ledning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kender til denon ...
  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #1   30. sep 2009 mener at denon er high-end

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

#2   30. sep 2009 køb en blueray afspiller med bt eller wifi og sæt den til recieveren. spil så computeren over det trådløst

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

#3   30. sep 2009 simon r.
    tror du tænker på eonon som er et denon ripoff

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#4   30. sep 2009 Simon -- Det tror jeg ikke.. Det virker i hvert fald ikke sådan smiley

Okay, så hvid jeg køber en blueray afspiller med en form for noget trådløs, så kan jeg bare tilslutte blueray afspilleren til receiveren via HDMI og så finde den via netværket fra min pc??

Hvad koster sådan en trådløs afspiller?

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

#5   30. sep 2009 har set at der stod på nogle dvd afspillere at der var bt eller wifi i og at det kunne bruges til pc streaming osv.. men har aldrig prøvet det så skal ikke kunne sige det men det lyder da sådan?=) prøv at kigge under nogle af samsungs eller pioneer modeller tror de koster omk 2000-2500

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#6   30. sep 2009 Ja det må man tro de kan.. Fandt lige en samsung til lidt over 2000kr og det virker jo ret fornuftig, man kan også få en denon med indbygget netværk, men så koster den også 10k og det er fandme mange penge.. Jeg mangler du stadig højtalerne.. hehe..

• #7   30. sep 2009 Denon er highend ja.

• #8   30. sep 2009 Denon er bestemt ikke et Føtex mærke.. smiley

Jeg har været godt tilfreds med min AVR-3802 i de par år jeg har haft den. En solid forstærker der kan trække det meste.

Men 38-serien er så også et par serier højere oppe end 23, hvilket også afspejler sig i prisen. Min har kostet 10k..

• #9   30. sep 2009 Til det med kabel, så synes jeg bare du skal bruge et digitalt minijack til phono kabel.
    Er hvad jeg selv har brugt, og lidt ærgeligt mit kabel kun er 3m, da jeg er ved at skille mig af med anlægget. smiley

Kommentér på:
Nogen der kender til denon ...

Annonce