2.327 visninger
|
Oprettet:
Lorte Hår, ødelagt efter frisør. {{forumTopicSubject}}
For noget tid siden var jeg til frisør for at få lavet krøller, derefter er rigtig mange krøller allerede forsvundet, og mit hår er fuldstændig ødelagt - jeg har altid har glat og blødt hår, men det er det en fuglerede og møg kruset, der skal INGEN ting til før at der er en million knuder i håret, og det kan absolut ikke redes ud når det er vådt, det skal være helt tørt og så tager det alligevel en million år før der ikke er knuder i mere.
Hvad fanden gør man, udover at klippe det af ?
Det gør jeg nemlig ikke!
jan 2009
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 390
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Unni K - hvilken hårhur er god ?
Og hvad er en hårmaske ?
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 138
jan 2009
en hårmaske er en du tager i håret når du har håndklæde tørt hår. den fugter osv. og når den har siddet i i noget tid skyller man den så ud.
men husk også af bruge en shampoo og balsam som er til ødelagt hår.
men elvital anti-breakage er ret go syns jeg. men der er jo foreskel på hår. jeg har prøvet den fra matas egen og den virker ikke hos mig overhovedet.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 92
apr 2007
Følger: 89 Følgere: 84 Emner: 406 Svar: 5.079
Tag en hårkur i om aftenen, sådan en hætte over, og skyl det ud om morgenen.
Mit hår, er af natur som du beskriver dit er nu, men sådan en nat med hårkur kan gøre underværker
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 239
Vær glad for dit hår som det er, hvis du ikke er villig til at ødelægge det.
Jeg får farvet mit hår i lilla nogle gange. Det smadre også håret, men det må man li'som være indstillet på
aug 2008
Det skulle bare føntørres op, og så skulle jeg bruge en almindelig børste - mere fik jeg ikke afvide.
Jeg fik ikke afvide at jeg skulle passe det med noget hårkur eller andet overhoved.
Pia N -Sikkert ikke det svar du vil høre - men jeg har lært at jeg laver alt ved mit hår hjemme
Der bliver det ikke ødelagt på samme måde.
Trine B - Hvad skal jeg snakke med frisøren om ?
hun ville ikke give nogen garanti for noget, da jeg var derinde.
Men prøver at finde en ordenligt hårkur, og så have det på natten over
jan 2009
aug 2008
Min mor har selv haft krøller, og hun måtte nemlig heller ikke :S
Unni K - det er jo det, hun var heller ikke specielt behagelig da jeg var der, så det er da ikke den frisør jeg vælger en anden gang :s
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 239
Du kan ikke få samme gode resultat ved en gang hjemme permanent, som du kan ved en frisør, men det må du jo om
Jeg kan bare ikke forstå at glathårede folk så forfærdeligt gerne vil have krøller, og den anden vej rundt.
Begge dele har fordele og ulemper...
Jeg har selv en smule krøl i håret, og så er det enormt tykt, og der er meget af det. Nogle ville sikkert mene at det bare er super lækkert med sådan noget hår, men der er altså altid ulemper ved tingene, og det kan næsten kun blive værre, når man prøver at få det til at se anderledes ud
Så derfor bliver man korthåret, og bruger massere af voks, eller hatte >_<
aug 2008
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 74 Svar: 2.363
aug 2008
Men har nu brugt TREsemmes og det er alltiders
Lorte Hår, ødelagt efter frisør.