1.014 visninger
|
Oprettet:
En rigtig Date? {{forumTopicSubject}}
Hey Baboom.
Hvad er en rigtig date?
Hvad består en rigtig date af?
Nogen invitere pigen/fyren hjem og ser en film, og så kalder de det en date?
Men hvad er en rigtig date, jeg synes da mere en filmaften lyder som en invitation til at være den nye bolleven?
En rigtig date skal da bestå af mere,
ud at spise, en biograf tur eller noget kreativt?
Hva mener i
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 881
Det fandeme blevet for Plain
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
Og kan jo være ham der invitere dig hjem er lidt genert og derfor bedre kan være sig selv i eget hjem ?
Men ja en Date er vel en tur ud og spise eller en picknick for 2 osv.
Det er bare med at være kreativ.
Hvis du er vild med fyren og han er vild med dig så er det også dumt at takke nej til en film aften
mvh k
nov 2008
Lige mine tanker, en date er hvor man gør sig lækker hjemmefra, hopper i sine stiletter, tager på restaurant og så laver noget hyggeligt, skøjter, tager på cafe, et eller andet.
Ja jeg ved godt det lyder "romantisk", men det kan også være sjovt.
Behøver alt være så godd damn perverst.
Diana
Ja det vil jeg nu også mene , men en rigtig date, skal der ske lidt mere på end bare film og bajer
nov 2008
Jamen du har ret, men så igen.
'De fleste fyre der spørg om man ikke lige kommer hjem og ser en film og kalder det en date er bare ude på et hurtig knald. det lyser langt ud af dem
Det virker måske også lidt homo for en rigtig smart fyr at invitere en pige på restaurant, han tænker måske, at han ikke vil virke obsessed.
Men så må man tage det i små bidder,
man kan invitere hende på en chinabox, og gå en tur i byen
nov 2008
nu henviser emnet mere til hvad en rigtig date består af, ikke perioden hvor man bare hænger ud.
Julie P
Bootycall, kunne ikke blive sagt bedre
men du har ret en date skal være hvor man kan give et godt førstehåndsindtryk, og hvor man viser hvad man egentlig er interesseret i, ikke bare et bootycall
Ann. Ja der er godt nok mange fyre der regner med sex på første date, det er da helt uhyggeligt, og får de ikke, finder de det bare andre steder?
Det er en jungle, vi alle må igennem .
jan 2007
Du virker til at have styr på hvad du anser for at være en date og hvad som er bootycall. så du kan godt sende ham den sms med at du ikke vil på "date" med ham hehe
Men hvad er der nu galt med sex på første date eller første gang man møder en pige i byen ? har da fået kærester ud af det før.
Har også prøvet hvor man synes man bare skulle ligge og putte og så fik beskeden med om man ikke synes de var lækre hehe
mvh k
jan 2007
jan 2007
Kvinder kan nu godt slippe afsted med det i er jo så uskyldige..
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
en date er jo bare en aftale 2 mennesker imellem som er glade for hinanden.
en date er hvad man selv gør den til.
personligt hader jeg selv at bruge ordet date og bruger det aldrig da jeg synes det virker sådan amerika/fint agtigt... tænker 2 lys på et bord fin restaurant hvor man er nervøs for at vælte noget.
vil sige de 1.dates jeg har været på har jeg/vi gjort det så naturligt som muligt og mødtes til biltræf/race eller lign. hvor man deler en interesse...istedet for at sidde i stilhed tæske nervøs og vente på spørgsmål popper op
En rigtig Date?