{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Kasper T
Kasper T
Tilmeldt:
7. okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Lockerz - hvem er medlem? {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde der er medlem af Lockerz? smiley

Der er nok ikke så mange der kender siden, men princippet kender I godt. Gør nogen forskellige ting, tjen point op, køb noget for pointene. Og før I siger "arhhh det plejer bare at være noget pis", så er siden altså god nok smiley Det er grunlæggerne af >>Amazon<< der står for siden og I kan selv søge på YouTube efter videor, hvor folk modtager T-shirts og Xbox spil, UDEN at skulle skrive kortinformationer smiley

Man kan altså tjene points (PTZ) på siden og derefter købe forskellige ting for de PTZ. Der er de helt billige ting som iPhone covers, men også dyre ting, som koncertbilletter, fjernsyn, computere, scootere osv smiley Siden er vidst ikke helt udviklet endnu, så indtil videre kan man kun tjene point ved at invitere venner, logge ind på siden, svare på "dailies" (et enkelt spørgsmål) og så ved jeg ikke helt om der er mere (er selv først lige blevet et medlem).

Så: Er der nogen der bruger siden eller hvad? Jeg er så småt igang, men det ser ud til at alt er udsolgt på deres side, så går bare og prøver at spare point sammen til de får en sending igen smiley

Man kan kun blive medlem ved at blive inviteret, så hvis I gerne vil have en invitation, så skriv en privat meddelelse til mig med jeres mail I, så skal jeg nok invitere jer smiley Det er selvfølgelig ingen hemmelighed at jeg tjener point hvis I registrerer jer via min invitation! Bare så I ved det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lockerz - hvem er medlem?
  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #1   27. sep 2009 Slet ikke nogen herinde fra der er medlem af Lockerz? smiley I skal huske på at det er grundlæggerne af http://amazon.com/ der også er grundlæggerne af denne side, så der er altså ikke noget fusk + man behøves slet ikke at indtaste kortoplysninger nogen steder smiley

Kommentér på:
Lockerz - hvem er medlem?

Annonce