{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Tattovering - ka d være så pisse svær? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens på BB

Jeg har længe gået med tanken om jeg ville have en tattovering, (siden jeg var 16 er 23 nu) har altid sagt til mig selv at jeg ikke ville have en før jeg fandt på noget der betød noget.. og det har jeg nu..

Jeg har altid været en stor dreng, men nu er det så slut har smidt 12kg og mangler så 18 inden jeg er der nede af.. så vil jeg have en tatoo der minder mig om jeg skal blive der nede..

Jeg vil have den på under siden af underarmen óg den skal stå med de der golske bokstaver, men kan sku ikke finde ud af hvad der skal stå der er jo ikke plads til sætninger..

Det skal være noget med at se frem eller ikke se tilbage.. nogle der har nogle forslag..

har selv tænkt på:
Forward (men er lidt tamt alene)
Never going back (forlangt)
Deadend (tror det er forkert mening)
No Return (syntes den kan tolkes forkert)

Nej men bare fyr løs - Håber tar det seriøst for det gør jeg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovering - ka d være så pisse svær?
  • #1   21. sep 2009 den er sku svær:S

• #2   21. sep 2009 ja den er nemlig pisse svær..

har også tænkt på ''never again'', men igen lige langt nok..

Kan evt også være på andre sprog..hvis det er noget der lyder godt..

• #3   21. sep 2009 Not again xD

• #4   21. sep 2009 Memento Mori

• #5   21. sep 2009 satme godt med nogle idér-- bare bliv ved..

Bella hvad betyder det?

Farmand.. Den er hel kanon den der.. sku bedere end noget af det jeg har tænkt på..

• #6   21. sep 2009 men det er rigtig det skal sku betyde noget . har os lige fået skrevet mit efternavn på armen. fordi jeg holder rigtig meget af mine familie og som du os siger minder den os mig på nogen ting : )

• #7   21. sep 2009 jeg har også spekuleret over at få mine søskendes forbogstaver men syntes ikke de kunne stilles på en smart måde, hvor det så ordenlig ud..

• #8   21. sep 2009 hmm... du kunne ikk tænke dig at få skrevet efter navnet ? der behøver jeg heller ikke stå noget du kunne lave et symbol eller et tegn som betyder noget .

• #9   21. sep 2009 Nej jeg skal ikke have nogle navne på mig, heller ikke mit eget efternavn.. ja ved godt med symboler, men har ikke nogle symboler der er betyder noget for mig..

jeg er meget vansklig.. hehe..
    Hvor høje er dine bokstaver på din tatoo?

• #10   21. sep 2009 Hvad med noget hårdtslående? McDonalds Delight eller 80% Friture?

• #11   21. sep 2009 Mickel P: hvis det ikke var som idioter som dig, der ikke har hjerne til at være andet end at være klassens klovn, kan jeg bare sige TAG DIG SAMMEN.. som du nok ku se var dette et seriøs emne, med seriøse spørgsmål og seriøse svar.. så gå nu med dig, dine kugler bliver ikke større af du spiller smart på BB..

• #12   21. sep 2009 Jeg har min datters navn i grafitti under venstre overarm... Ham jeg blir tusset af er gammel graf dreng så det var nærliggende for mig....

Men nu behøver alt man har af tusser jo ikke gi den dybere mening, hva med man bare syns det ser fedt ud eller klær en ??

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #13   21. sep 2009 hvis du smider 18 kg vil den arm så ikke blive halv så meget fedt? Så er det bedre at vente med at få tush til din arm er trimmet og klar? ellers får du en rynken tattoo når du har tabt dig

• #14   21. sep 2009 "Memento Mori" betyder "husk du skal dø"
    har et par kammerater som har det skrevet...

• #15   21. sep 2009 Michael S - Jeg skal heller ikke have lavet tatoveringen før jeg er ned på de 90, men min arm skulle helst ikke blive meget mindre bare fordi jeg smider noget fedt..

Pure Breed .: tak for oversættelsen..

Jeg vil ikke bare have pynte tatoos, ved ikke om jeg skal have mere end en det har jeg ikke planer om lige nu, men kommer der noget andet med stor betydning engang kommer der sikkert en tatoo der representere det.. men aldrig bare noget for pynt, alt skal give mening..

• Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 63
    #16   21. sep 2009 veni , vidi, vici
    det latinske for: jeg kom, jeg så, jeg sejrede.

• #17   21. sep 2009 Rasmus' <'3 .
    carpe diem..... det er da mega plat at få skrevet.. det er der 2mio andre som allerede har skrevet..

KenneD!! .
    lad være med at skrive dit navn eller efternavn.. det er da kunne dumme mennesker som får det gjordt... kan de ikke huske deres navn..?

• #18   21. sep 2009 Hvad med 'ligegyldigt'? Det er 12kg, det kan man tabe paa en maaned.

Du kan jo evt. faa skrevet slimfast.

smiley

• #19   21. sep 2009 hyggelig samtale.. hvad bedyder det der capa deim?

Mads K: Hiv lige den sprøjte ud af armen, du er da hvis ikke nu er der jo nogle der gerne vil beholde deres krop til de bliver 30, jah og hjernen er hvis forsvundet..

Rasmus' <'3 . : der er da nogen af dine jeg også vil tage med i mine overvejelser..

• #20   22. sep 2009 KenneD - Du er sød.

• #21   22. sep 2009 Mickel P : Øhm tak, men ville nu hellere du hed michelle når du nu syntes jeg er sød.. :S

• #24   23. sep 2009 det gør jeg lige.. tak.. syntes dog den er lidt svær at finde rundt på den side..

• #25   23. sep 2009 KenneD! - Det er jeg blevet kaldt mange gange smiley Jeg undskylder min kommentar, var meget gal på daværende tidspunkt smiley

Men ønskede sgu ikke ligefrem at blive sejere igennem det hah

• #26   23. sep 2009 Mickel P - Så når du bliver gal afreagere du ved at skrive til en fyr at han er sød.. HMM.. tror der er noget der hedder fyr fyr på scor.dk men ved det ikke med sikkerhed...
    Man bliver ikke ''sej'' af at side bag en skærm og lyde smart, syntes det havede været lidt ''sejt'' hvis du have sagt det med MCD til mig F2F.. havede måske enda grinet af det, et kort sekundt, inden jeg blev ''gal''..

• #27   23. sep 2009 men no hard feelings.. det er glemt fra min side..

• #28   23. sep 2009 KenneD! - Lad nu være med at komme med latterlige combacks der fejler fuldstændigt. Jeg kom med en ærlig undskyldning, men du skal så lige køre lidt mere i det for at pleje dit ego.

• #29   23. sep 2009 hvad skal man med undskyldninger det ændre ikke noget vi er jo bare på baboom..

Kommentér på:
Tattovering - ka d være så pisse svær?

Annonce