{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.466 visninger | Oprettet:

Gir det nu også klip? {{forumTopicSubject}}

Ja blev stoppet her da jeg var på vej hjem fra arbejde..
Jeg kører altid uden sele da jeg har lægens papir på jeg ik behøver ( Så er IKKE for at spille smart på nogle måder smiley )Men det første betjenten så siger til mig er "ja det er så lige et klip for at køre uden sele" Men da jeg kunne vise ham papir på jeg ik sku var det ik et problem..


Men siden hvornår gir det et klip at køre uden sele, og hvorfor helved informere de ik danskere bedre når de laver om på sådan noget, da det kan have fatale konsekvenser for folk hvor kørerkortet er deres job(som mig)..
Informere de overhoved nårde laver tiltag på den slags ting, evt hvor??


Brokker mig ik syntes bare det er lidt underligt / fejt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gir det nu også klip?
  • #2   19. sep 2009 "Manglende anvendelse af sikkerhedsudstyr for passagerer under 15 år"

    Skulle meget gerne være over 15 :S
    Og ja der kan man da bare se selv deres egen lort har de ik ordenlige opdateringer på.. Så det sku snart lidt svært at finde rundt i hvad man må og ik må..


  • #3   19. sep 2009 der har da været en del med det i tv. altså at køre uden sele giver et klip

  • #4   19. sep 2009 Det jo så det jeg ville ha gjort Henrik smiley Hvis jeg ik havde haft papir på jeg må kører uden fra min læge...!!!

    Derfor det også undre mig en smule smiley


  • #5   19. sep 2009 Ja det ved jeg nemlig godt..

    Men at reglen er trådt i kraft har jeg INTET hørt om ???
    Jeg er mere eller mindre ligeglad, men er da trist for alle de andre danskere der regner med det stadigvæk kun er bøder..


    Skal lige siges jeg ik syntes det er ok at køre uden sele.. Men iformer dog folk om det så kan det jo også være det hjælper smiley


  • #7   19. sep 2009 Det er han jo mere eller mindre næd til at ha.. Han kan jo ik stå og sige til mig jeg får et klip og så nogle uger efter dumper der bare en bøde ind af døren..

    Det SKAL simpelhen være fysisk umuligt at denne fejl ville kunne ske.. Så tror nu mere de mangler opdateringer på deres sider osv.. For har også tjekket i hoved og rø! men fandt intet.. Og ville da ha gået helt amok hvis jeg så havde fået et klip for det..


  • #8   19. sep 2009 Det var jo hvad betjentet sagde!

    Altså man må da vel kunne regne med at de i det mindste kan finde rundt i deres regler.. Evt bare hvad der gir klip og hvad der ik giver klip...


  • #10   19. sep 2009 Nej det er lige præsis ik ok syntes jeg..

    Det er et job han får penge for, så han har bare at vide hvad han gør og håndhæver hverdag..

    Siger ik ALLE betjente skulle kunne ALLE regler, men vil da hverfald sige at færdselsbetjente skal skraftedme vide hvad de går og laver eller skal de bare luk og køre vide..


  • #11   19. sep 2009 Bb's Alfa-Han .
    Du siger altså at du ALDRIG har lavet en eneste fejl på dit arbejde ?


  • #12   19. sep 2009 Ik i den størrelses orden hvis vi skulle føre det videre..

    Igen ik fordi jeg brokker mig for som sagt fik intet klip, men var da kun pga mine papire.. Idet han kommer hen og siger det til mig før han overhoved har set mit kort eller sagt hej eller noget så må man mene han ved hvad han snakker om...


Kommentér på:
Gir det nu også klip?

Annonce