{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgift på bil.
  • #1   16. sep 2009 det tager det efter handelsprisen og hva andre har givet men de kan også kræve billeder såtager de den der fra

• #2   16. sep 2009 lennart C - hmm der siger den 58000kr i afgift for en bil til 10000kr.... og bilerne i DK går til 20000-30000kr .. så ved ik helt hvordan den kan passe helt.

• Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Svar: 47
    #3   16. sep 2009 en tommelfinger regel er:
    Find en bil magen til i danmark (med samme udstyr og kilometer) og tag 66% af dens pris og lig oven i din købspris

Find eventuelt flere og tag gennemsnits prisen af dem og brug til udregningen

• #4   16. sep 2009 De første 79000 D.KR betaler du 105 % i afgift for.
    Også selvom prisen er i en anden valuta,regnes den om til dk.kr.
    Over de 79000,- ,betales der 180% i afgift..
    Og derudover tilkommer der reg.afgift samt synsafgifter.. Og det vurderer Skat ud fra stand,alder m.m. + hvad andre biler på markedet ligger på i pris...

Kort sagt,tag kontakt til Skat med den bil du har kig på,og få et ordentlig svar,for alle udregnemodellerne på deres,og andres hjemmesider,varierer fra bil til bil...

• #5   16. sep 2009 Kristian - hmm det lyder lidt mere sandsynligt end den udregner der blev linket. så vil det sige jeg gennemsnit skal gi 20000kr i afgift for den. forhåbentlig.

hmm tror jeg gir dem et kald i morgen, for se hvad det kan blive til hos dem. håber de kan gi et ordenligt svar smiley

• #6   16. sep 2009 jeg købt en bmw e36 Cabriolet årgang 94 og kilometer på 194000
    bilen kostede 1,500EURO
    og afgift skulle jeg betale 92000kr

det er stadig billigt men det er ikke vildeste man sparer der

Kommentér på:
afgift på bil.

Annonce