{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

** Brev Til Polle ** {{forumTopicSubject}}

Jeg har det her brev som er skrevet til Polle fra hans mor, ved godt det er gammelt & at mange sikkert kender det, men alligevel er det lidt skægt, læs det selv her smiley

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kære Polle smiley

Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt smiley
Vi bor ikke længere hvor vi boede da du tog hjemmefra smiley Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker inden for 30 km fra hjemmet, så vi flyttede smiley Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, der boede her før tog hus'nr med sig, så de ikke behøvede at ændre deres adresse smiley

Stedet her, er rigtigt dejligt, der er endda vaskemaskine smiley - jeg tror ikke den virker ordenligt, for i sidste uge puttede jeg en bunke tøj i & trak i snoren, jeg har ikke set tøjet siden smiley

Vejret er ikke slemt smiley Det regnede kun 2 gange i sidste uge,første gang 3 dage, anden gang i 4 dage smiley

Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i lommerne smiley

Vi fik endnu en regning fra kirkegården ! De siger, at hvis ikke vi betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op igen smiley

Onkel Svend'Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye station-wagon igår smiley Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham 2 timer, at få Gurli'Margrete og børnene ud smiley

Din søster fik en baby i morges, jeg ved endnu ikke hvilket køn det er, så jeg ved ikke om du er blevet onkel eller tante smiley

Onkel Emanuel faldt ned i den store brændevinstønde smiley Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede smiley Vi kremerede ham, som han altid har ønsket, han brændte i 3 dage smiley

3 af dine venner kørte i havnen i en pick-up forleden smiley 1 kørte, mens de 2 andre stod bag på smiley Ham der kørte rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de 2 bagpå druknede fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen smiley

Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget smiley

Kærlig hilsen fra Mor ;o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ** Brev Til Polle **
Kommentér på:
** Brev Til Polle **

Annonce