{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Begrundelse for lav? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til, at en del beder om begrundelse for lav på fotoprofiler, hvilket jeg synes er HELT iorden at spørge om.

Men ikke EN gang har jeg set nogen tage begrundelsen til sig og komme videre, istedet bliver de fornærmede og begynder at forsvare sig selv.

Altså Der er de der cirka 5 valg muligheder på ALLE fotoprofiler; lav, høj ,ekstra høj osv.

Det betyder at folk frit kan give deres mening, muligheden er der jo.
Vi kan jo ikke alle lide de samme typer?

'Hvis man er træt af middel, lav osv, er det så ikke Baboom man burde kontakte smiley
det er vel DEM som har gjort det muligt at give de lave karaktere ;)' (smiler)

Dette morer mig og irritere mig samtidig.
Jeg giver personligt kun karaktere til de brugere jeg synes godt om fordi jeg ikke gider have en der vil HIVE begrundelser ud af mig, for derefter at sidde og forsvare sig.

like i give a fuck smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrundelse for lav?
  • #2   3. sep 2009 Den Lyserøde Panter.

Ja altså er enig med dig, hævnkaraktere er total fucked.
    Og det er helt iorden at bede om begrundelse for lav,

men beder man om en begrundelse skal man også være forberedt på at høre noget man ikke kan lide!
    Og derfor skal man heller ikke begynde at forsvare sig og 'bitch back', for så vil den anden bare synes man er mere ynkelig end før man gav karakteren smiley hehe

• #3   3. sep 2009 Hvis man går op i de karakterer man får på baboom, så går man enten i for små sko, eller også har man ikke noget liv. Eftersom det er baboom, hælder jeg mest til den sidste mulighed smiley

• #4   3. sep 2009 Jen LYn

Jajaja, det er små tings afdelingen du sidder og retter mig på,
    gad ikke bruge 10 sek på at gå ind og kigge hvor mange valgmuligheder der var smiley

Til det med at halvdelen sikkert ligner heste i virkeligheden.. i agree smiley without a doubt

• #5   3. sep 2009 John J # præcis. hvad er Baboom? en mere eller mindre ukendt og ligegyldig side.

Selvom det da er hyggeligt her inde når man keder sig.

• #6   3. sep 2009 Hvad er baboom? meget godt spørgsmål faktisk, og man kan ikke rigtig svare på det... for mig er det mest bare tidsfordriv i form af humor. For det er alligevel ret sjovt at læse folks underlige og for det meste temmelig dumme spørgsmål, som kan besvares på 5 sekunder ved en lille google søgning smiley

• #7   3. sep 2009 John J Ja hehe, det nemmere at give bolden videre istedet for at tænke selv smiley haha

• #8   3. sep 2009 ja. men det er egentlig sjovt. For de mennesker som skal have svar på et eller andet, tænker på baboom før google...det er så her hvor logikken står af.

• #9   3. sep 2009 John J Ja det undrer også mig, det overrasker mig også gang på gang hvor meget 'paratviden' folk her inde har. Eller det er hvertfald hvad de tror de har. smiley

Den lyserøde panter.

Nej jeg synes da folk svarer pænt.
    MEn sådan helt ærligt HVORFOR ødelægge sit eget humør ved at bede om begrundelse for lav?

JA "man kan tage kritikken til sig og forbedre sig".
    OMG vil man virkelig gøre det over baboom, hyggelige lille baboom.
    Jeg synes personligt man skal bide de lave karaktere i sig og huske de gode.

Man kan ikke forvente hele verdenen elsker én. Grovt sagt smiley

• #10   3. sep 2009 den lyserøde panter. smiley

nåår putte smiley jeg kan godt lide dig

Kommentér på:
Begrundelse for lav?

Annonce