{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler?
  • #2   27. aug 2009 Julie P
    okay : )

• #3   27. aug 2009 nej men den går nok ind under som en muskel hund smiley

• #4   27. aug 2009 Det hedder MUSKELHUND! Hader medierne.. Bare fordi det er en Amstaff er det ikke en kamphund!

• jannik h
    jannik h Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #5   27. aug 2009 nu snakker hun jo ligesom om en rotweiler

• #7   27. aug 2009 Ved jeg sku da godt.. Desuden er det en "han"..

• #8   27. aug 2009 CHILL Hofnar $!!?
    nåh okay, troede der var en kategori som hed muskelhunde smiley

• #9   27. aug 2009 Hofnar $
    ja, men nu tænker jeg lidt mere på det forbud mod det såkaldte "kamphunde"

• #10   27. aug 2009 Jaja.. I know.. Bliver bare sur når Amstaff og alle den slags hunde bliver kaldt "kamphunde"..

• #12   27. aug 2009 Nooo ik amstaff :S?

• #14   27. aug 2009 ej hvor ærgeligt, synes ellers det er en skøn race smiley

• #15   27. aug 2009 Rottweiler er hverken kamp- eller muskelhund.. rottweiler er vagthund..

Medierne ødelægger alle hunde.. selv en labrador er kaldt en kamphund fordi den havde bidt.. flot.. folk i dagens danmark æder alt deres lort råt desværre, så vi kan snart ikke holde hund i DK mere fordi alle folk er jo bange for de slår dem ihjel..

• #16   27. aug 2009 Håber ikke at Doberman Ryger smiley

• #17   27. aug 2009 I got the dick, i make you thick !
    ja, hvad så med en bullmastiff?
    det jo også en vagthund..
    men den ryger jo garanteret også på den sort liste smiley

• #18   27. aug 2009 Fakta er at en hver idiot kan se hvilke hunde der har en større muskel masse end andre og der er rottweileren ind under, sammen med amstaffen osv.

• #19   27. aug 2009 KREO DK
    okay..

• #20   27. aug 2009 Andreas - det var ikke så meget til dig men de andre der diskuterede hvilke hunde der var "muskelhunde" og blandede en Labrador ind i det smiley

• #21   27. aug 2009 som I got the dick, i make you thick ! siger..
    rottweileren er en brugshund (kvæg/hyrde-hund)
    men nu vil politikerne have den under gruppen for "muskel" hunde..
    også er det jo at min lille hund skal til at gå med mundkurv.. og det kan de godt glemme alt om..
    køber jeg en muskel hund skal jeg nok give den mundkurv, men ikke en brugshund..

• morten b
    morten b Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 47
    #22   27. aug 2009 hvis nu der kommer et forbud, tror i så det vil hjælpe på alle de problemer der er med de hunde???

• #23   27. aug 2009 næh.. for folk skal nok finde en måde at få fat i den hund som de vil have..

• #24   27. aug 2009 Kreo : Du er ligeså dum som EB, BT osv kan jeg høre.. fordi hunden er kraftigt bygget så mener du den kommer i den kategori.. Rottweiler har intet med muskelhund og gøre.. det er medierne der opfinder alle de der underlige navne til hunde som har været i DK altid.. men nu keder medierne sig for nu er finanskrisen ikke sjov og fucke op mere.. så lad os dog se om vi kan få folk til at gå amok over hundende.. bingo den gik sq.. så snart staten har fået deres vilje, så finder medierne bare noget nyt.. f.eks at sider som baboom er farlige for mindreårige eller lign.. og så lukker de da lige den også.. pointen er at i tror for meget på et par nossefår bag et skrivebord.. åben jeres øjne FFS.. så kan i hurtigt se at DK er ved at gå nedenom og hjem.. der findes ikke kamphunde i DK.. der findes hundegruper som indgår under noget de vælger og kalde muskelhunde.. der er lavet specifike lister over hvilke hunde det er.. nu bed den og den race, vupti det er automatisk kamphunde.. DK er for latterligt på nogle af de punkter der..

• #26   27. aug 2009 Freedom baby, yeah smiley

• #28   28. aug 2009 Grunden til jeg siger det er udelukkende fordi at hundene med større muskelmasse, gør meget mere skade !

• #29   28. aug 2009 Kreo : Det var da noget pis og lukke ud.. du tror ikke at f.eks en labrador kan skamfere dig ? og så er det pludselig også en muskel/kamphund ? Folk er fandme for snæversynet engang imellem.. tænk på de hunde det går udover.. en hun har en ekstremt situationsfornemmelse, og den kan mærke lige med det samme hvis folk er glade, bange, kede eller hvad de nu måtte være.. og selv den sødeste lille hund kan føle sig truet af nogle mennesker og ingen ved hvorfor den er det.. med sådan er det bare.. sådan har det altid været og sådan vil det fortsat være.. så når fru hansen har hørt i aviserne at nu igen er der en stor farlig kamphund der har ædt et barn, så dyrker hun et had til de hunde hun ser på gaden, og straks kan nogle hunde se det som værende truende.. så ALT det her er der kun en ting og skyde skylden på, og det er os selv.. det er OS der opdrager hundene, det er OS der lytter til de fucking medier, det er OS der opbygget had til nogle stakkels dyr som har været i landet altid..

• #30   28. aug 2009 Stavefejl er gratis smiley

• #32   28. aug 2009 Det er lige nøjagtig det jeg siger de ikke er Diana..

I got - Det er sgu da ikke noget pis overhovedet. En "muskelhund" er bare voldsommere end en labrador smiley - De giver ikke bare slip. De færreste tør at gå hen til en "muskelhund" men stortset alle tør nærme sig en gravhund smiley

Kan i ikke se det logiske i det?

• #33   28. aug 2009 Kreo : Nej ikke lige ?

Du kan da ikke bare go en hund en ny titel fordi man syntes den ligner noget andet ? jeg kalder jo heller ikke dig for Mikkel hvis du hedder Kasper, bare fordi jeg syntes det passer bedre til dig.. kan du ikke se det logiske i det ?

• #35   28. aug 2009 er ude af det her.

Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

• #36   28. aug 2009 Præcis Kreo.. Du må hygge smiley

• #37   28. aug 2009 * Diana *
    Ja men nu bygger den undersøgelse så på nogle virkelig forkerte parametre... Den siger at gravhunde er farligst, hvilket er objektivt. Jeg vil hellere bides af en gravhund end af en rottweiler. Så hvordan vurdere de forskere farlig? Jo de basere det på aggressionen, som så gør at undersøgelsen får en forkert drejning.
    For som KREO siger, så er en gravhund lille og dvs alle tør snakke med dem, hvorimod en Rottweiler eller Schæffer er stor og dermed skaber mere frygt.
    Det svare lidt til at sammenligne en løve med et egern. Alle tør snakke med egernet, hvorfor det vil betyde den bider flere end løven.
    Det vil så føre til konlussionen at egernet er farligst...

Man skal kigge på undersøgelsernes basisgrundlag og fakta før man kan bruge dem til noget!!!

• Bente A
    Bente A Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 10
    #39   28. aug 2009 Diana. Hvis din veninde var blevet bidt af en muskelkamphund, så havde hendes ansigt været væk. Deri ligger forskellen.
    En jagthund er stadig en jagthund selv im den ikke bruges til jagt.
    En hyrdehund er stadig en hyrdehund selv om den aldrig har set et får
    Og en kamphund er stadig en kamphund selv om den ikke er trænet til kamp.
    Det ligger simpelhen i generne.

• Bente A
    Bente A Tilmeldt:
    jan 2009

#41   23. sep 2009 Ja kunne jeg vælge , så vil jeg hellere bides af en gravhund end en Amstaff.
    De fleste vil jo nok kunne regne ud hvilken af disse hunde der gør mest skade. Og dem der ikke kan , nå ja. Dem må man vel have ondt af.

• #42   23. sep 2009 Gitte.. slap af for fanden.. så ville hendes ansigt være væk.. det lyder som en dårlig gyser.. jeg ville nok heller lige nappes af en staff fram for en gravhund.. de er aggressive som en i helvede og bider sygt mange gange.. en rottweiler, amstaff osv bide en enkelt gang, og så låser ders køber sig.. det går historier om at du skal bruge brækjern for at få dem åbnet, selvom hunden er død.. deres kæber låser sig.. en gravhund gør ikke den slags så den skamfere dig indtil du ligger stille.. det kan godt være rottien bider en smule hårdere, men tilgengæld kun en enkelt gang.. så slap af med det der medie-overdrevet-lort du har gang i..

• #44   23. sep 2009 Amstaff har samme gener som rottweileren, så på en måde, ja.. hvis du tror på mediernes "blevet skamferet" og "Bidt i stykker" så er du lidt for naiv.. for så slemt er det nu heller ikke..

• morten b
    morten b Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 47
    #48   24. sep 2009 en amstaff kan stadig ikke låse sine kæber fast

• Bente A
    Bente A Tilmeldt:
    jan 2009

#49   27. sep 2009 Jeg foretrækker stadig en gravhund, hvis jeg skal bides. jeg har faktisk været bidt af en for år tilbage. Men en gravhund kan du stikke en på skrinet eller sparke væk. Det kan du ikke med en amstaff. De har en meget stor smertetærskel. og du kan slå og sparke uden anden virkning end at den bliver endnu mere agg. Derudover så har de flere kræfter i kæben og større gab en gravhunden.

Kommentér på:
Rottweiler?

Annonce