{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Kvitterings problem ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med en kvittering som jeg er bange for jeg allerede har svaret på , men for at være sikker vil jeg lige høre om nogen VED noget om det, så jeg kan gå ned i butikken og skabe mig tosset eller sidde og tude hehe.

Jeg købte for godt 3uger siden en ny Xbox 360 i Blockbuster med et par ekstra spil, controller, battery pack med dock osv .. Jeg fik ikk en kvitt. men naiv som jeg var tænkte jeg "den ligger da i posen, pænt a hende da" . Men nu hvor jeg vil ha penge tilbage for min battery pack da jeg købet en "duo" pakke i stedet, så vil de self se en bon. Den sku jeg så bare hjem og finde i kassen/posen. Men til min store frygt var der INGEN bon på maskinen! Og alle omkring mig siger "surt urt kurt du smurt ind i lurt" , men er der ikke en eller anden måde hvorpå jeg kan få fremstillet en ny kvitt. ?? En slags "IMEI nummer" eller noget så de kan se jeg har købt den tid og sted?

Er lidt i fortvivlelse her folkens, nogen der har siddet i samme stol som mig?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvitterings problem !
  • #2   7. aug 2009 Hvis du har købt den med dankort, visa osv. burde du kunne se hvor du har handlet og hvad det har kostet, evt. print det ud og tag med

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #3   8. aug 2009 vores kassesystem kan man gå ind og se alle salg i revisionsrullen. men det tager lidt tid. præcis dato og evt. klokkeslet er at foretrække smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

#4   8. aug 2009 og nej, jeg arbejder ikke i blockbuster, bare lige for en ordens skyld.. men vil tro at 99% af alle moderne kassesystemer kan se tilbage i deres revisionsrulle..

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

#5   8. aug 2009 og nej, jeg arbejder ikke i blockbuster, bare lige for en ordens skyld.. men vil tro at 99% af alle moderne kassesystemer kan se tilbage i deres revisionsrulle..

• #6   8. aug 2009 Super, det vil jeg prøve imorgen så. De er bare a og til lidt for lidt service mindede i vores butik, men så må jeg jo ta chancen. Og nej den er betalt kontant men jeg er med i det der bonus fis der hvor man får noget rabat ved køb/leje såå, mon ikk de kan se det a den vej?

Jeg prøver smiley Tak for hjælpen! hehe

Kommentér på:
Kvitterings problem !

Annonce