{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Maling, HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have malet min Stalker, jeg skal ned til autolakeren imorgen, men jeg har lige hørt idag fra en ven at man ikke kan male metallic farve med admindelig "blæsepistol" (ved ikke hvad man skal kalde det?). Og man skal have noget specielt udstyr til metallic farve. Jeg havde tænkt mig at male den metallic rød.? Kunne være ret nice!

Hvis det er rigtig, er der så nogle der har et forslag til en anden farve der kunne være fed til min stalker?

På forhånd mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling, HJÆLP!!!
  • #1   28. jul 2009 og du er klar over at alm maling koster over 500 literen? og så kommer der alt det andet du skal bruge... det sq dyrt du...

• #2   28. jul 2009 og at det er vandbaseret og meget svært at male med?:P

• #3   28. jul 2009 Tjaa det var også mit bud! men jeg ringer bare til autolakeren smiley han burde vide det! smiley Men mange tak for indlægene

• #4   28. jul 2009 Det er meget nemmere at stikke maleren 500,- til kaffekassen, og lade ham male det.

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #5   29. jul 2009 er selv selvstændig autolakerer, og vil ikke anbefale at du selv sprøjter din stalker.. især ikke med vandbaseret lak som godt kan være svært at have med at gøre hvis du ikke har det rigtige udstyr.. og det er der stort set ingen privat personer der har..

men som peter også skriver, så snak med din lokale autolakerer, om han ikke kan give den en gang farve hvis du selv har slebet den klar, så får du også et meget bedre resultat...

Kommentér på:
Maling, HJÆLP!!!

Annonce