{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Det kan ske for selv den bedste! {{forumTopicSubject}}

Så var man lige ude og trille i bilen i dag, da der pludselig går en kat ud på vejen og jeg når ikke og bremse : /

Jeg holder selvfølgelig indtil siden og ser at katten befinder sig ovre i vejkanten. Jeg beslutter mig for at aflive det lille kræ da det ser stærkt medtaget ud, da dette vil være det mest humane at gøre smiley

Efter at have begravet katten i en skov, stiger jeg ud i bilen og fortsætter min kørsel. Da der er gået en halv time, ser jeg pludselig politibil med blink på. Jeg blinker pænt indtil siden, og spørger pænt den uniformerede mand hvad det drejer sig om. Han siger at jeg har slået en gammel kones kat ihjel med en kæp, og spørger mig efterfølgende om dette er rigtigt.

Jeg nikker og forklarer dem historien om, at jeg kørte katten ned og det var synd at se den lide.

Politimanden går nu hen foran køleren på min bil, og her hiver han en kat af, som minder meget om den gamle kones kat. Jeg regner hurtigt ud hvad der er sket, og beklager selvfølgelig.

Sådan kan det gå nogle gange, så tænk dig om en ekstra gang inden du kører en kat over og beslutter dig for at aflive den!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan ske for selv den bedste!
Kommentér på:
Det kan ske for selv den bedste!

Annonce