{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

VED DU MEGET OM KATTEKILLINGER? HASTER {{forumTopicSubject}}

Det haster ret meget!!!

Der blev idag på gården fundet en lille meget svag og VILDT kælen lille kattekilling (Moren og faren er vildkatte, og de plejer at passe sig selv i laden) ..
Jeg er nu virkelig bange for at den vil dø, for de sidste to kattekilinger der har været kælne er blevet fundet døde dagen efter ...
Gårdejeren + Lille Lyns ejer sagde så´, at jeg burde tage den med hjem for, at redde den for den skal flaskes hver 4. time for at overleve, eftersom moren nok vil droppe den nu hvor vi har rørt den ..
Min moaaar er VILDT imod det, og vil slet ikke se en kat i nærheden af sig, og min far er ikke så glad for det fordi min moaaar ville flippe fuldstændigt ud på ham hvis jeg gjorde det fordi han gav lov ..
MEN min far sagde så - og min moaar indvilligede - at hvis jeg betaler for nælken osv. selv så må jeg godt køre ´ned til gården (5 minutter på cykel fra mig) hver 4. time for at made den ..

MEN!

1) Jeg har virkelig få penge, så er der noget man kan lave selv istedet for at købe mælkeerstatning hos dyrelægen?
2) Hvor ialverden skal jeg kunne ligge sådan en lille kat på gården? Altså hvordan skal den ligge når jeg ikke er der for at made den? Eneste mulighed er stalden eller laden, eller MÅSKE ejerens kælder hvor der er meget behageligt, men der er rotter ..
3) Hvor længe skal sådan en killing mades? Den er kun 2-4 uger gammel ..


HASTER !!!

Vil blive MEGET glad, hvis der evt er en der ved meget om killinger, som vil lade mig ringe vedkommende op og snakke .. (Hjælper meget hvis du har CBB ellers fastnet ;p)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VED DU MEGET OM KATTEKILLINGER? HASTER
Kommentér på:
VED DU MEGET OM KATTEKILLINGER? HASTER

Annonce