{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Godnat"
Godnat
og sov godt Husk: hænderne over dynen
Skrevet af: Humle . - 21. dec 2010
Godnat
Godnat alle sammen sov godt :-)
Skrevet af: tommy m - 22. aug 2010
Godnat!
Godnat sagde Kirsten!!
Skrevet af: Sascha :) . - 8. mar 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godnat
  • #1   29. jun 2009 Tak og i lige måde smiley

• #2   29. jun 2009 stener for sygt, der er intet i fjernsynet...

• #3   29. jun 2009 ilm !
    Du må sove godt ..
    Jeg burde nok også gå i seng eller kommer jeg da aldrig op imorgen tidlig på arbejde! gid man bare havde sommer ferie lige som de unge mennsker nu om dage smiley

• #4   29. jun 2009 I lige måde..
    burde smutte i seng, skal op om en time.. hvem der dog bare havde ferie smiley

• #5   29. jun 2009 Nah.. var ude og gå en bette morgentur ^^

• #6   29. jun 2009 Årh smøg.. er ved at gå til, har ikke flere. For satan man savner at bo inde i byen nu..
    Her er skyfrit, men nu dejligt varmt alligevel ^^ Var jo også alt for ulækkert så varmt der var igår.

• #7   29. jun 2009 går man morgen tur kl lidt i 4 over i jylland !
    så har i da ikke andet og give jer til, eller i var måske uden men hunden ?

• #8   29. jun 2009 Pakkepusher! :
    havde nu ikke hunden med ude, den var for doven til at rejse sig fra kurven. Synes bare det er hyggeligt at gå ude når der ikke er nogen mennesker og der er fred og ro ;o)

• #9   29. jun 2009 Christian Ø - Jeps, og er ikke så skide begejstret for varme i forvejen :o)
    Hehe, der findes ikke noget værre.. især når den sidste butik lukker klokken 19 herude.

• #10   29. jun 2009 Christian Ø - hehe, ja så den godt nok gal..

• #11   29. jun 2009 Christian Ø - Hehe kender det godt ;o) har boet på landet hele mit liv næsten, flyttede i lejlighed en kort overgang inde i Aalborg, men kom sgu hurtigt hjem til bondebyen igen. Bliver aldrig noget bymenneske smiley
    Så heldig er jeg jo desværre ikke endnu, her går 3 busser ude om dagen i weekenderne, så det er ikke altid ligemeget jeg kommer i byen smiley men nu heller ikke fordi det er noget der siger mig noget, alligevel..

• #12   29. jun 2009 heh okaj..
    Ja kan da også godt se det hyggelige i og gå en morgen tur .. det var da også lidt en joke jeg skrev smiley
    men her i helsingør er da sku ikk meget og se på klokkken lort om natten
    men trods allt har vi da en shell hvis vi skulle så og mangle noget pluds der ligger også en statiol lige ved siden af hinanden der også har døgn open.
    men kunne ihvertfald godt spise noget morgen mad men orker ikk og køre derned. kender i det ?
    burde nok bare gå i seng skal trods alt snart op igen :S

• #13   29. jun 2009 Hehe, kender det godt :o) bryder mig dog ikke så meget om privatfester.. men tager nu heller ikke i gaden. Holder mig til en lille ferieby der ligger herude, der er en bette bar vi plejer at sidde på.. der heller ikke så mange mennesker, så det går for det meste ;o)
    Savner godt nok også at være til træf, har jo ikke altid lige nogle køremuligheder desværre..

• #14   29. jun 2009 præcis :o) snakker heller ikke rigtig med nogle mennesker mere, udover de par stykker jeg tager derud med.
    Tja, men ikke lige hver fredag/lørdag man har råd til at smide 100kr i benzinpenge desværre. Haha stolt og stolt.. det hvis kun indtil man lære mig at kende smiley er rigtig hyperaktiv for det meste om fredagen, for så trænger jeg sgu til at få brændt noget krudt af.. og det går for det meste udover dem som køre bilen smiley

• #15   29. jun 2009 Christian Ø..
    Hvis jeg skulle gå derned ville det max tage 5 min derned og 5 min hjem...
    men ja det er jeg for doven til og gå. pleger og tage bilen når jeg skal derned desværre. jeg er blevet max sløv efter jeg har haft bil i 5 år nu det ender altid med hvis jeg skal nogle steder bliver den startet oker simpelhen ikk og gå :S

• #16   29. jun 2009 Christian Ø - Hehe, tja ikke alle er sådan jo :o) også de færreste jeg kan få til at køre herud, fordi det er så langt væk fra alting.
    men de fleste af dem jeg snakker med der har bil, er også ramt af krisen så har fuld forståelse for de gerne lige vil ha til noget benzin når de skal ha nogen med ;o)

• #17   29. jun 2009 Christian Ø - hehe, det en omvej på 40 km.. så det er alligevel et bette stykke smiley

• #18   29. jun 2009 Men nu vil jeg i hvertfald smutte i seng, og håbe på den gamle kommer hjem med smøger til mig om to timers tid :o) i må sove godt når i kommer dertil.

• #19   29. jun 2009 takker ilm du....
    sov godt ..
    krydser finger for din forældre har nogle smøøger med hjem til dig...
    der er ikk noget værre og ikk have nogle :S

• #20   29. jun 2009 Når jeg skal til træf skal jeg køre 100 der ind...
    også når det er slut ender man altid med og køre lidt rundt inde i københavn. også er det igen 100 hjem .. så det er ikk hver weekend man tager derind selv om man godt vil

• #21   29. jun 2009 argh der er sku ikk noget træf i denne her bonde by.. eller jo vis der er er der ikk så mange biler men ingen ræs ...
    ikke lige det jeg søger så det ender med det bliver inde ved københavn et sted . hvor der bliver kørt lidt og sparkede noget dæk af ..
    men sådan en weekend har jeg da heller ikk noget imod og køre lidt især hvis man ikke er tyben der gå i byen, kan godt være jeg lyder kedelig men sådan er vi jo nogle der er smiley

• #22   29. jun 2009 især hvis man er tyben der ikk gå i byen skulle der stå

• #23   29. jun 2009 oka...
    Troede næsten jeg var ene og alene på det punkt...
    Alle en venner forstå ikk man ikk gider det pjat men derfor sætter jeg da ikke en stopper for de ikk kan gå i byen og hygge sig....
    Men som sagt nogle forstår det simpelhen ikk desværre....
    Sys også efterhånden ikk folk drikker så meget mere.. jo allemindelig poste vand fordi de heller vil være hel væk på hårde stoffer !

• #24   29. jun 2009 ja giver dig ret i det ændre dig....
    nu skal jeg heller ikk sider og spille hellige fordi har da også selv gjordt det nogle gange men til sidst fik jeg bare nok så blev man jo nok til og sige fra ! også efter min bedste ven døde af det desværre. livet går vidre.
    Men bare nogle det ikke er gåået på for især en gamle venner der stadigvæk er på den nemlig, har da også bare kottede kontaken til den der er joo ingen anden udvej, når de har en holding med det er så fed der er bare ikk noget federe ....
    så må man jo lade den sejle deres egen sø selvom man godt vil hjælpe den men de gider ikk have hjælp :S så hvad skal man så gøre ?

• #25   29. jun 2009 ja jeg andsøger dig så ...
    men godnat min navne bror christian smiley
    sov godt... tror også jeg hopper over i sengen smiley

Kommentér på:
Godnat

Annonce