{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritte/Ilder
  • #1   27. jun 2009 www.ilderforum.dk smiley

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #2   27. jun 2009 Ja har meldt mig ind der..

• #3   28. jun 2009 Hvis du ikke ved det, har du endnu ikke fået undersøgt nok til, at du er parat til at få en ilder.

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

#4   28. jun 2009 Pia: din bemærkning er utrolig irrelevant. Det har intet at gøre med at jeg ik ved hvor man anskaffer sig en, men derimod at der ik er nogen i den aftegning jeg vil have!!

• #5   28. jun 2009 Så er dit indlæg jo også enormt irrelevant, da du blot siger at du vil have en ilder, men ikke påpeger hvilken aftegning du er int. i.

Hvis du virkelig vil have en ilder, og er helt hooked på en specifik aftegning, så må du også være forberedt på ventetid.
    Find dig en fornuftig opdrætter, og reserver en hvalp, fra et af de næste kuld denne har planlagt.

Men det vidste du naturligvis godt, nu hvor du er sat så godt ind i tingene...

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

#6   28. jun 2009 ja lige præcis. men der er mange opdrættere som er mere eller mindre kendte, derfor jeg lavede dette indlæg for nye kontakter til opdrættere.....

Kommentér på:
Fritte/Ilder

Annonce