{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hjemmeside
  • #1   11. feb 2007 lækker side smiley

• #2   11. feb 2007 KANON fed opsætning!

Savner dog en mere "fangende" forside.
    Hvordan har du lavet dit galleri ?

• #3   11. feb 2007 Niice og lækker Bimmer smiley

• #4   11. feb 2007 Tak Bo og Stefan

Line:

Mit galleri er et pre-lavet flash smiley Men tusind tak. Jeg arbejder stadig på højtryk.

• #5   11. feb 2007 men se om du ikke kan lave siden mindre smiley

den er lidt for stor .. evt brug fames elller tabeller så du deler siden noget mere op smiley

• #6   11. feb 2007 Der mangler lige en "tilbage" knap, så man kommer tilbage til forsiden smiley
    Ellers er det sku en kanon side!

• #7   11. feb 2007 Sebastian P

Skriv endelig når den er færdig smiley
    Holder selv meget af fotografering, har dog ikke et ligeså fancy kamera som dig smiley
    Har et canon eos 350D og får en ny optik i denne uge (sigma 70-300)

Du må endeligsige til hvis du ved noget om kameraet, og har lyst til at give konstruktiv kritik :b !

• #8   11. feb 2007 Bo:

Aah så prof er jeg ikke smiley det er første gang jeg har lavet en hjemmeside såå... Men jeg skal da se om jeg kan gøre noget ved det smiley

Christensen:

God ide! Den kommer på i løbet af kort tid.

• #9   11. feb 2007 Line:

Hehe, jeg har selv et EOS 350D med bl. a. en Sigma 70-300 mm. smiley

• #10   11. feb 2007 Sebastian P - Årh sorry smiley Det lignede bare ikke et canon 250D på dit profilbilled. haha en tumpe jeg er!

Har selv kun en standart linse på 18-55 m.m
    Men fik lige 1800,- i fødselsdagsgave, så de skal helt klart gå til en ny linse smiley Ved du om man kan få en linse med større tele/zoom til de penge ?

• #11   11. feb 2007 350*

• #12   11. feb 2007 Har lige været inde og se alle dine billeder igennem. De er rigtig gode .. smiley

Især billed nr. 2 under "misc" er jeg helt vild med. Hvordan er det taget ?

kan rigtig godt lide dine skrå horisonter. Det er utraditionelt, hvilket jeg synes er fedt.

• #13   11. feb 2007 Altså groft sagt, er billede nummer 2 taget med lang eksponering, lav blænde og lav iso, og så self på stativ smiley

MHT. til optik. Jeg gav 600 kr. for min. Hvad koster den, du har øje på?

• #14   11. feb 2007 WHAT !?!?
    Det billigste jeg har fundet den til er 1500 O_O
    Har søgt inde på kelkoo

har du link ???

Det er denne jeg har kigget på : (link fjernet)

• #15   11. feb 2007 ups, glemte lige at skrive at jeg købte den af en ven >_^

Men 1500 er da også en helt fair pris, men bruger du mest af din tid på at fotografere dyr?

Hehe, hvis du køber den optik, så glæd dig smiley Den har self god zoom, men den ser også RET prof ud smiley
    (link fjernet)

• #16   11. feb 2007 Jo jeg fotograferer mest dyr (:

Især heste (lidt nørd er man vel..) da jeg har en svaghed for deres elegance og måde at bære sig selv på :b

• #17   11. feb 2007 Sebastian P: Nu er det jo også optikken der gør mest for et godt billede smiley

• #18   11. feb 2007 GID:

Helt rigtigt! Men det gør vel ikke noget at det er flot... !? smiley

Fik du nogensinde den Supra hjem? (ps. det er mig der er Ferosso på dit forum på din hjemmeside)

Line:

Hvis du fotograferer dyrene på afstand, så er det klart at du køber sådan en optik smiley

• #19   11. feb 2007 Sebastian P: Nej skal ha solgt min Fiesta ST først. Men den skal kun bruges til track days mm ;-P

Skal bare ha en lille bil med plader på nu så jeg kan få sparet noget forsikring ind.

For forsikringen vil ha 37500 kr om året med en selvrisiko på 11000 kr for bilen. Jeg har nu råd. Men syntes bare ikke jeg vil gi så meget for det. Så heller lige blive elitebilist først så det ikke koster så meget smiley

Kommentér på:
Ny hjemmeside

Annonce