{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  computer hoveder Hjælp :D
  • #1   19. jun 2009 skal være gamer.. mangler ikke ret meget ! smiley hehe

    har en 4400 +. 2.2 gzh nu x 2

    4 gb ram
    1 Tb plads
    512 mb Grafikort Ati


  • #2   19. jun 2009 skod processor og sansynligvis også skod gfx

  • #3   19. jun 2009 Ja og det var så dagens joke, "ham der i ved nok !"

  • #4   19. jun 2009 Jeg er Intel-fan, og vil derfor ikke råde dig til en AMD processor.

    Men snup dig en Core 2 Duo CPU, et nyt bundkort (og nej, du kan ikke få et "gamer" bundkort til 3-400 kroner.)
    Derudover bør du ansakffe dig 4GB DDR2 Ram, på minimum 800Mhz, altså PC2-6400.
    Af grafikkort vil jeg råde dig til et GTX260 eller et HD4870. Til gaming kan noget derunder ikke klare opgaven tilfredsstillende..


  • #5   19. jun 2009 Hold nu op med at sig at en c2d 1.8 ghz processor og et slatten bærbar onboard gfx kan køre crysis . Det er jo den største løgn. Du hakker af lort og grafikken er lig lort.

  • #6   19. jun 2009 Det ænde ikke på at det gfx er et M ergo den mister ufattelig meget performance som hvis det ikke var et M, er vi enige?

    Jeg er total ligeglad med hva du siger, du får aldrig 2.1 ghz procesor og slet ikke i sammenhæng med en bærbar til at køre crysis bare nogenlunde.


  • #7   19. jun 2009 Du får jo ikke sådan noget old hardware det køre sådan en grafisk krævende spil?!

    Hvorfor kan jeg ikke køre crysis optimalt?

    Har en Core2Duo 3.0 ~ 1.2 GHZ hurtigere end dig
    4 giga ram 800 mhz
    8800 GTS 512

    Så synes du skal gå hjem med din gamle bærbar.


Kommentér på:
computer hoveder Hjælp :D

Annonce