{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maler eller handyman
  • #2   18. jun 2009 Ikke hvis man vil spare nogen penge, for bestiller jeg en maler skal mester jo også have penge, betaler jeg en maler skal han jo kun have hans timeløn.

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #3   18. jun 2009 Skriv evt. hvad der skal males, og hvor meget.

  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 101
    #4   18. jun 2009 prøv ham her. kim klarlund 20917708..

    han har sit eget firma, kan være du måske kunne lave en aftale med ham...


  • #5   18. jun 2009 Der skal lappes nogen huller, i 2 værelser og så håbede jeg lidt på, at man kunne finde en hvis der passede til lappe... Så skal der males vægge og loft i stue/køkken ca 50kvm... En lille gang hvor der skal males vægge, loft og paneler... Toilet vægge og loft...

  • #6   18. jun 2009 Rasmus Hvor står det skrevet, at jeg søger efter sort arbejde???

  • #7   18. jun 2009 Okay så fordi jeg gerne vil spare nogen penge ved at betale måske 200 i timen til en maler i stedet for 400 fordi mester skal have, så er det sort eller hvad?
    Betaler jeg 150 eller 200 i timen forventer jeg da med 100% sikkerhed at det er hvidt.... Og lad nu vær med at bruge at jeg er HA herinde, det har jo intet med sagen at gøre.


  • #8   18. jun 2009 Utroligt at folk herinde skal være så umodne.... Tsk

  • #9   18. jun 2009 Altså - den der klage sang med haer - er den ikke ved at være en smule gammel ? Jeg vil da helt sikkert mene at hvis man betaler 200 i timen - så er det IKKE sort !

  • #10   18. jun 2009 Som maler må jeg altså lige indskyde at 200 kr i timen ikke dækker hvis det skal være "hvidt" Så kan det jo slet ikke svare sig. Når skatten er trukket fra, dvs - 38% sidder man tilbage med en løn på 138. Og det er der ikke meget ved når man tjener 200 efter skat på arbejdet. Men selvfølgelig, får du fat i en lærling der sidder til snoldede 75 kr i timen før skat, så kan det godt svare sig.

  • #11   18. jun 2009 *undskyld 124 kr. efter skat.

  • #12   18. jun 2009 Samtidig så skal maleren være momsregistreret. Og hvilken maler er momsregistreret og samtidig arbejder for en mester?

    Eneste du får til de penge <b>en weekend</b> er sort...


  • #13   18. jun 2009 Tror jeg osse godt ICE QUEEN er klar over.. men går den, så går den smiley

  • MR X! .
    MR X! . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #15   18. jun 2009 hold nu op hvor folk pudser deres glorie!!! der søges en maler og det er det .. nogen der kender en maler der kan male den pågældene weekend ? hvis ikke .. hvorfor så begynde at grave efter om det er med eller uden regning ..


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #16   18. jun 2009 Man skal ikke være momsregistreret før man tjener over 10k om måneden eller 50k om året.
    En alm. privatperson må gerne male det, han må bare ikke opkræve moms.


Kommentér på:
Maler eller handyman

Annonce