{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kampsport - Nykøbing Falster
  • #1   11. jun 2009 En hurtig googling er vist en god start:
    http://www.google.dk/search?hl=da&q=kampsport+nyk%F8bing+f

Eller kig en tur forbi: www.martialarts.dk

smiley

• #2   11. jun 2009 Har googlet og er medlem på material arts .. men da søgningen kun giver karate og diverse jujitsu er det ikke helt hvad jeg leder efter ..:)

• #3   11. jun 2009 Jeg går til Thai boksning/Muay thai hver tirs/tors i nørre alslev og til Capoeira hos kalle hvid, er også 2 gange om ugen og er så på sjælland smiley

Der er masser af kampsport hernede er bare at søge løs, der er massere af privat trænere også er f.eks det jeg har i Capoeria

• #4   11. jun 2009 Ved du om der hænger nogle posters i NF hallen ? smiley

• #5   11. jun 2009 Det er kun "club" kampsport der hænger om deroppe.. Såsom karate, boksning og hvad de nu selv bruger i NF hallerne smiley

Hvis du skal gå til noget som ik er så udbredt som Muay Thai og alle de andre "sjove" kampsporte skal man finde sig noget privat, da der næsten aldrig er personer nok i 1 by til at samle et helt hold ( Udover KBH)

Skal selv snart til at tage timer i Drunken style smiley Tror jeg er mega fedt smiley

• #6   11. jun 2009 Jeg fandt en klub med MMA, shootfighting men den ligger godtnok i Næstved ..

• #7   11. jun 2009 Altså jeg har også været til lidt Shootfighting men er lang tid siden, nu ved jeg ik hvor god du er for jeg KEDET mig ihjel, var efter det jeg begyndte til Muay Thai det får jeg hverfald MEGET mere ud af..

• #8   11. jun 2009 Hvad er Muay Thai i forhold til ? smiley

• #9   11. jun 2009 Shootfighting er Muay Thai Blandet med body Submission Grappling..

Så ja faktisk er det Muay Thai med Grappling som jeg syntes man kun skal bruge i konkurrence fight smiley

• #10   11. jun 2009 Ja okay, jeg skal ikke bruge det til konkurrence, jeg vil bare gerne lære det, og så have noget at lave når man ikke er i skole ..

• #11   11. jun 2009 Præsis..

Har kun været med i konkurrencer når de har manglet folk i min klasse ellers gider jeg virkelig hellere ik.. Selvom de bliver ved med at lokke hehe..

Ja det er en MEGE fed hobby, og ja er da hellere ik skidt når man så endelig får brug for det smiley

Men ja hvis det er som hobby/sikkerhed så ville jeg råde dig MEGET til Muai Thai.. Måske start med kickboksning hvis du ik har erfaring med det..

Kommentér på:
Kampsport - Nykøbing Falster

Annonce